Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما قشرهای مختلف مردم و مسئولان استان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت پرشور در راهپیمایی ضد صهیونیستی و ضد آمریکایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و خواب های دشمنان را برای سیطره بر ایران اسلامی آشفته خواهند کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ شرقی گفت : راهپیمایی روز قدس تبریز پس فردا جمعه از ساعت 10:30 صبح از محلات، مساجد و پایگاه‌ها به سمت سه راهی مصلای اعظم امام خمینی(ره) شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌ الاسلام حسین تقی‌ زاده افزود : سخنران ویژه روز قدس تبریز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه راهپیمایی منتهی به اقامه نماز جمعه خواهد بود، از این‌ رو سخنرانی ویژه و قطعنامه راهپیمایی در سه راهی مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه تصمیم نابخردانه و نسنجیده رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس دهن‌ کجی و اهانت به مقدسات مسلمانان عالم است، افزود: در کنار این اقدام وقیحانه، تشدید کشتار مردم مظلوم فلسطین و افزایش ظلم علیه این مردم بی‌پناه توسط رژیم غاصب صهیونیستی منجر به حضور بیش از پیش مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس خواهد شد.
حجت الاسلام تقی‌ زاده تصریح کرد: امسال حضور در راهپیمایی روز قدس در ایران و سراسر جهان اهمیت خاصی دارد و باید از سال‌های قبل باشکوه‌تر برپا شود تا ضمن لبیک گفتن به فرمان امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت اسلامی در منطقه اعلام کنیم.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: روز جهانی قدس امریکای جهانخوار صهیونیست کودک کش تبریز راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان گفت: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی، مناطق مرتفع شرقی، شمال شرقی، شرقی و شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تاثیرات سامانه بارشی به تناوب تا اواخر روز شنبه بر روی استان مشاهده می شود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط همراه با تندباد لحظه ای خواهد شد.

وی افزود: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در بعضی مناطق دور از انتظار نیست. روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد، ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

کد خبر 749435

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان