Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:30:43 GMT

عزم مسوولان بوشهرمقابله باکم آبی است

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۱۶۶۰۹

عزم مسوولان بوشهرمقابله باکم آبی است

بوشهر- ایرنا - معاون امور عمرانی استانداری بوشهرگفت: با درک کامل مشکلات کم آبی مردم به ویژه در ماه مبارک رمضان تمام تلاش مدیریت ارشد این استان بر کاهش مشکلات مردم در این زمینه است.

به گزارش ایرنا مهرداد ستوده روز چهارشنبه در حاشیه بازید از تاسیاست آبرسانی بوشیگان
درشهرستان کازرون افزود:در همین راستا با وجود محدودیت اعتباری، استاندار دستور داده برای تخصیص بموقع اعتبارات در حوزه آب اقدام فوری شود، ولی عدم بارش و خشکسالی، مواجه شدن با بعضی مشکلات را اجتناب ناپذیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد:امروز در پی بازدید میدانی از بخش‌های مختلف آبگیر، تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ تاسیسات بوشیگان کازرون، مشکلات و موانع موجود انتفال آب به استان بوشهر و دلائل کاهش آن بررسی و برنامه‌ریزی لازم و عملیاتی برای روزهای پیش رو انجام شد.
معاون استاندار بوشهر گفت:از هم مردم خاضعانه می‌خواهم با درک شرایط واقعی و صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب و همچنین ترویج این فرهنگ، مدیریت استان را یاری دهند.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم در کوتاه مدت مشکلات به صورت چشمگیر کاهش یابد.
در این بازدید ستوده از نمایندگان باغداران کازرونی خواست در انتقال آب شرب به استان همسایه ( بوشهر ) همچمون گذشته همکاری کنند.
در زمان حاضر با توجه به محدودیت منابع آبی 20 هزار مترمکعب آب مورد نیاز این استان از آب شیرین کن های به بهره برداری رسیده در شهرهای بوشهر و کنگان تامین می شود.
همچنین طرح های آب شیرین کن با ظرفیت تولید روزانه 28 هزار متر مکعب در شهر سیراف در دست اجراست که با بهره برداری از آن آب مورد نیاز شهرها و روستاهای شهرستان جم استان بوشهر تامین خواهد شد.
علاوه براین عملیات اجرایی طرح آب شیرین کن هفت هزار و 500 مترمکعبی شهر دلوار شهرستان تنگستان استان بوشهر نیز در سال جاری آغاز شده که در مدت 2 سال به بهره برداری خواهد رسید.
همچنین بخش خصوصی برای ساخت آب شیرین کن 35هزار مترمکعبی بوشهر یکهزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند.
مجوز شیرین کردن 100 هزار مترمکعب آب از طریق تاسیسات آب شیرین کن برای استان بوشهر صادر شده است.
هم اکنون بیش از 90 درصد آب آشامیدنی استان بوشهر از استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس تامین می شود، که در سال های اخیر به دلیل خشکسالی و کم بارشی در استان های همجوار تامین آب استان بوشهر بویژه در تابستان با مشکل روبروست.
6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آب آب شيرين كن بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بچگانه صحبت کردن شیرین «نون خ»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • مسوولان وکارگزاران حج تا ساعاتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • (ویدئو) بچگانه صحبت کردن شیرین «نون خ»
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید