Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@12:34:05 GMT

بیانیه دولت برای روز قدس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۱۹۵۱۰

 متن کامل بیانیه هیات دولت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم انقلابی، شریف و آگاه ایران

امسال در شرایطی به استقبال "روز جهانی قدس" می‌رویم و برای حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین آماده می‌شویم؛ که رژیم غاصب صهیونیستی در پی اقدامات تحریک‌آمیز و حمایت همه‌جانبه دولت آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای آن‌ها گستاخ‌تر از همیشه با هتک حرمت علیه آرمان مسلمانان جهان، و کشتار بی‌سابقه مردم غزه در "روز نکبت"، جنایت دیگری علیه بشریت مرتکب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجره طیبه روز جهانی قدس که یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است؛ در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همگامی و همدلی مردم انقلابی ایران، چنان بالید که امروز به درختی تنومند و نمادی از اتحاد و وحدت همه مسلمانان جهان علیه ظلم سلطه‌گران جهانی و غاصبان کودک‌کش صهیونیست بدل شده و چشم همه مردم را در اقصی نقاط دنیا به سوی خود جلب کرده است.

از این رو از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت می‌کنیم تا امسال نیز در این روز سرنوشت‌ساز، بیدارگر و ظلم‌ستیز؛ پرشور و باشکوه‌تر از همیشه مشارکت نموده، صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبارستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

بی‌شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است؛ و شایسته است ملت بزرگ ایران نشان دهند در دفاع از آرمان‌های برحق ملت مظلوم فلسطین همچنان مصمم هستند و به یاری خدا پیروزی نهایی از آنِ مظلومان و حق‌طلبان خواهد بود که وعده الهی نزدیک است. ان‌شاءالله

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۱۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا

محمدنبی احمدی، رئیس دانشگاه رازی گفت : در‌های دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، به روی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.

وی افزود: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

 احمدی تأکید کرد: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روز‌های اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.

رئیس دانشگاه رازی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا نیز که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا
  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند