Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان بر ضرورت توانمندسازی بافت‌های فرسوده تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، احمد مرادپور در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی شهر خرم‌آباد در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌ها قرار گرفت.


وی بیان کرد: موانع و مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر خرم‌آباد باید برطرف شوند تا در اسرع وقت شاهد افتتاح آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادپور در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه زیرگذر بهارستان نیز اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشکلی خاصی در این پروژه وجود ندارد و با ادامه روند فعلی این قول را به همشهریان خواهیم داد که زیرگذر بهارستان در زمانی که وعده داده شده به بهره‌برداری برسد.

معاون عمرانی استاندار همچنین در بازدید  از پروژه‌هایی نظیر پارک شاپوری، پارک جنگلی کوه مدبه، جاده منتهی به دره اسدآبادی، پارک صخره‌ای و زیرگذر پل حاجی گفت: توانمندسازی مناطق حاشیه‌نشین و بافت‌های فرسوده بسیار حائز اهمیت بوده و نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: با توجه به برنامه دولت برای توانمندسازی بافت‌های فرسوده، دستگاه‌ها و مسئولان استانی نیز باید در این راستا گام‌های لازم را بردارند.

مرادپور همچنین از روند احداث پل رودکی شهید دانش‌آموز بروجرد نیز بازدید و در جریان جزئیات این پروژه عمرانی قرار گرفت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حاشيه نشيني منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

کد خبر 6095788

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • فراشبند همچنان صدر نشین ثبت بارش های بهاری
  • استمرار بارندگی‌ها در لرستان
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی