Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: ۳۱ تیر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره آموزشگاهی نمایشنامه نویسی با عنوان «بزرگداشت استاد یوسف فخرایی»اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، نخستین جشنواره آموزشگاهی نمایشنامه نویسی با عنوان «بزرگداشت استاد یوسف فخرایی» با هدف ارج نهادن به آموزش هنر بزرگداشت استاد یوسف فخرایی، استعدادیابی و شناسایی هنرمندان جوان و فعال،معرفی و تعالی ارزش های والای هنر ایرانی و اسلامی، ایجاد ارتباط هنری بین هنرمندان آموزشگاه های آزاد هنری استان، ایجاد بستر مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت های هنری در قالب نمایشنامه نویسی برای هنرجویان آموزشگاه ها در استانبرگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 نخستین جشنواره آموزشگاهی نمایشنامه نویسی دارای موضوعی آزاد است اما مضامینی همچون فرهنگ و سنن ایران اسلامی، دنیای معنوی و انسان معاصر، بنیان خانواده، تأثیرات مدرنیسم در اولویت هستند.

 

شرکت کنندگان در جشنواره، حتماً باید هنرجوی یکی از آموزشگاه های آزاد هنری دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باشند که می توانند حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

در این جشنواره اقتباس از داستان ها و رمان ها بلامانع است اما باید نام داستان یا رمانی که از آن اقباس صورت گرفته است در ابتدای نمایشنامه ذکر شود.

 

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، دسته بندی شده و توسط هیئت داوران ١٠ کاندید و در نهایت ٣ منتخب برگزیده معرفی خواهند شد که به رتبه اول جشنواره دیپلم افتخار و کارت هدیه به مبلغ هشت میلیون ریال، رتبه دوم دیپلم افتخار و کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال، رتبه سوم دیپلم افتخار و کارت هدیه به مبلغ سه میلیون ریال، اهدا می شود. همچنین از پنج هنرمند شرکت کننده با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه به مبلغ یک میلیون ریال تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

آخرین مهلت ارسال آثار پایان تیر و زمان اعلام منتخبین نهایی پایان مرداد خواهد بود که از برگزیدگان در آئین اختتامیه که هفتم شهریور ماه جاری برگزار می شود، تقدیر می شود.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان امام خمینی ره شب قدر مراسم شب قدر شب های قدر نمایشگاه قرآن کریم مقام معظم رهبری اردبیل انقلاب اسلامی مسجد طراز اسلامی خلاقیت هنری جشنواره نمایشنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه