Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:35:06 GMT

محدودیت ترافیکی روز قدس در زنجان اعمال می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۱۶۰۱

محدودیت ترافیکی روز قدس در زنجان اعمال می شود

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم روز جهانی قدس، محدودیت ترافیکی توسط پلیس راهور این استان اعمال خواهد شد.

سرهنگ رمضان آفریدون روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محدودیت ترافیکی در نظر گرفته شده برای شهر زنجان از کارخانه کبریت سابق در خیابان صفا به طرف میدان قائم و از میدان قائم، تقاطع تربیت و دارالقرآن به سمت میدان رسل و مصلا خاتم الانبیا، اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: تردد کلیه وسایط نقلیه اعم از خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم راهپیمایی در مسیرهای اعلام شده و همچنین دیگر خیابانهای اصلی و فرعی منتهی به میدان رسل و مصلا ممنوع خواهد بود.
آفریدون از صاحبان خودروهای پارک شده در مسیرهای اعلام شده خواست تا قبل از ساعت هشت صبح نسبت به جابجایی اقدام کنند که در غیر این صورت وسایط نقلیه آنان به وسیله جرثقیل به غیر مسیرهای منتهی به مراسم راهپیمایی منتقل خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تاکید کرد: رانندگان از پارک خودروهای خود در مسیرهای اعلام شده به منظور امنیت و آرامش در مسیرهای راهپیمایی به جد اجتناب کنند و همانند سالهای قبل با عوامل راهنمایی و رانندگی همکاری خوب و بهتری داشته باشند تا خللی در برگزاری مراسم راهپیمایی ایجاد نشود.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز برگزار خواهد شد.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهپيمايي روز قدس محدوديت ترافيكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز

فرمانده پلیس راه کندوان از اعمال یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت ۱۸ امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمد احمدی عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور کندوان اظهار کرد: هم‌اکنون آمد و شد در این محور سنگین است و براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ یک‌طرفه شد.

وی با بیان اینکه یک‌طرفه شدن از بالای طویر به سمت تهران و کرج است، افزود: با انسداد مسیر جنوب به شمال اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه طی روزهای گذشته شاهد حجم بالای تردد در جاده‌های شمال بودیم که بار برگشت به روز یک‌شنبه هم رسید، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

کد خبر 750897

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران