Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@00:03:32 GMT

خصوصیات اخلاقی متولدین اسفند ماه

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۲۰۴۵

خصوصیات اخلاقی متولدین اسفند ماه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که حداقل یکبار بدنبال اطلاعاتی درباره خصوصیات اخلاقی مشترکتان با افرادی که در ماه تولد شما بدنیا آمده اند رفته اید و یا اصلا برایتان مهم نبوده و این کار را بیهوده می‌دانید.

اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که افرادی در دنیا هستند که بدنبال خصوصیات اخلاقی و روحیشان متناسب با ماه تولدشان می‌گردند و خواندن و دانستن این نکات برایشان هیجان انگیز و لذت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب اشاره‌ای به خصوصیات اخلاقی متولدین اسفند ماه داشته باشد، پس با ما همراه باشید.

اسفند ماهی ها!

متولدین اسفند ماه به نسبت متولدین ماههای دیگر زیاد اهل تظاهر نیستند و عادی‌تراز متولدین ماههای مرداد، آبان و بهمن هستند.

بیشتر بدانید: معنی خط ثروت کف دست شما چیست؟ 

آن‌ها صاحب سرشتی ملایم، معتدل وخوشایند هستند.

آن‌ها طبیعتا گرایشی به سمت اخروی بودن دارند و واقعیات زندگی این جهان را به‌همان شکل که هستند، می‌پذیرند.

متولدین اسفند ماه مایلند که در عالم رؤیا فرو روند و از همه کناره‌گیری کنند، چون درآنجا می‌توانند از نظر فکری و ذهنی خشنود شوند، ولی به طور اجتناب ناپذیری نیز به‌دنبال کسب شهرت، آوازه و ثروت هستند.

مشخصات کلی متولدین اسفند ماه

بسیار حسّاس و رؤیایی، دارای حسّ ششم، خیلی ظریف و نرم عمل میکند، اهل آرامش و ملایمت، همیشه موافق، سازش کار و دارای تخیّلات شدید، اصلاْ واقع بین نیست، سازگار، زود رنگ عوض می‌کند، احساساتی، قابل انعطاف، دارای افکار غیر واقعی و غیر منطقی، بسیار متین و آرام، کم عصبانی می‌شود، مهربان، علاقه‌مند به موسیقی، عاشق صلح و آرامش، کم انرژی، ساده لوح، پول دوست، مرموز، داستان پرداز قوی، نیکوکار خجالتی، خواستار تشویق و حمایت، زود رنج، از نظر جسمی ضعیف، دو دل، ترسو، خیلی حسود، باریک بین و دقیق، خیالباف، نا امید، اهل نامه نگاری، علاقه زیادی به جشن تولّد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، دارای صبر ایّوب است، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا، نازنین، ولی ناقلا، اهل معنویّات، به دخترانش علاقه زیادی دارد، غم گرا، خواستار نوازش، احساس آرامش می‌دهد.

خصوصیات اخلاقی مرد متولد اسفند ماه

به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمینشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد.

متولدین این ماه اغلب افرادی شجاع و سخاوتمند، زیرک و فهیم هستند. در انجام کار‌ها گاه توانا و گاه ناتوان جلوه می‎کنند.

بیشتر بدانید: رنگ ماه تولد شما و مفهوم آن چیست؟ 

اغلب در جوانی و پیری پاکدامن بوده و از کسب و کال حلال، سود خوبی نصیبشان می‎شود. این افراد گاه از دیگران دلگیر می‎شوند، اما از آنان کینه به دل نمی‎گیرند.

متولدین این ماه در بین رنگ‌ها به رنگ قهوه‎ای حساس هستند.

آنان فصل پاییز را دوست دارند و اغلب با دیدن غروب پاییز به هیجان می‎آیند. بعضی از این افراد از زنی بد عمل آسیب می‎بینند، باید مراقب باشند، اغلب این افراد سفر دریایی در طالع دارند.

متولدین ان ماه اغلب در کودکی با سه خطر مواجه می‎شوند، اگر از این سه خطر بگذرند، عمر طبیعی خواهند دات. روز‌های پنجشنبه برای این افراد روز خوبی خواهد بود. همچنین انگشتر عقیق و یاقوت برای آنان مناسب است.

خصوصیات اخلاقی  زن متولد اسفند ماه

ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی نظیر است. ناراحت‌ترین مرد‌ها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌کنند. سخت رویائی و خیالباف است، به کودکان خویش عشق می‌ورزد.

متولدین این ماه، زنانی نیک گفتار، امانتدار، نسبتاً صبور، کمی خودبین و مغرور و دارای قدی نسبتاً متوسط هستند. اینان افرادی غریب دوست و مهمان نواز هستند، اما خود از جانب دوستان و خویشان، کمتر محبت می‎بینند. اغلب این زنان در شوهرداری استادند و تا حد امکان همسر را از خود راضی نگاه می‎دارند.

بیشتر بخوانید: نوع شخصیت شما چه تاثیری بر روی سلامتی‌تان دارد؟ 

زنان متولد این ماه اغلب در دوران کودکی گرفتار رنج و بیماری می‎شوند که عموماً از ناحیه شکم است.

در این حال دو خطر د. زندگی اینان وجود دارد که با صدقه و توسل، انشاالله برطرف می‎شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالع بینی فال روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به فعالیت سامانۀ بارشی در لرستان، گفت: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در این استان پیش‌بینی می‌شود.

او اضافه کرد: بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط لرستان برای روز سه‌شنبه و رگبار باران در تمام مناطق این استان برای روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پیش‌بینی می‌شود.

هشدار نارنجی هواشناسی لرستان/ احتمال بالاآمدن آب رودخانه‌ها

مدیرکل هواشناسی لرستان  بیان کرد: سامانۀ بارشی جدید 15اردیبهشت از جو این استان خارج می‌شود و بارش پراکنده و رگباری باران برای اغلب نقاط را در روز شنبه انتظار داریم.

مرادپور هشدار داد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب، آب‌گرفتگی معابر، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

او یادآور شد: احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها در لرستان توصیه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان تأکید کرد: سامانۀ بارشی جدید در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و جمعه از نمود بیشتری برخوردار است و وقوع اغلب مخاطرات در محدودۀ هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ 644/.

 

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • انحطاط اخلاقی یا استثمار به بهانه تولید علم
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • با اسیدیته قهوه، یکی از اصلی‌ترین خصوصیات قهوه آشنا شوید