Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از شیراز؛ پیکری فرماندار مرودشت در مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری مرودشت گفت: پس از مشخص شدن تعلیق شورای اسلامی شهر مرودشت، بر طبق وظیفه قانونی استانداری با انتخاب نیرویی باتجربه به‌عنوان سرپرست شهرداری مرودشت موافقت شد و از تمامی کارکنان انتظار می‌رود با توجه به ایجاد زمینه مناسب به شهروندان خدمات مناسب را رائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لقمانی مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری فارس نیز تصریح کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند به آنان خدمات رسانی مطلوب ارائه شود.

حسن مهرابی سرپرست جدید شهرداری مرودشت نیز از حسن اعتماد استاندار محترم فارس قدردانی کرد و ادامه داد: آنچه منافع و مصالح شهر است و باید با مشارکت کارکنان شهرداری در توسعه خدمات شهری گام‌های موثری برداشته شود.

مراسم معارفه مهندس حسن مهرابی با حضور مدیرکل دفتر شهری و امور شورا‌ها استانداری فارس، فرماندار شهرستان مرودشت و کارکنان شهرداری برگزار و در حکمی از سوی استاندار فارس وی به‌عنوان سرپرست شهرداری مرودشت منصوب شد.

گفتنی است، مهرابی دارای فوق‌لیسانس مدیریت اجرایی و از کارمندان استانداری فارس بوده، که از سوابق وی می‌توان به سمت‌هایی ازجمله شهردار کوار، کارشناس دفتر امور شهری و شورا‌ها استانداری فارس اشاره کرد.
انتهای پیام/ت

معرفی سرپرست جدید شهرداری در مرودشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری