Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@11:57:28 GMT

محدودیت های ترافیکی روز قدس در قم اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۳۸۰۸

محدودیت های ترافیکی روز قدس در قم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ علی حسن قیصری اظهار داشت: پلیس راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم،‌ به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در راهپیمایی روز قدس، اقدام های ویژه ای جهت رفاه حال شهروندان اجرا می کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ساعت 6:30 روز جمعه هجدهم اردیبهشت ماه جاری محدودیت عبور و مرور در اطراف مسجدامام حسن عسکری(ع)، معابر اطراف حرم مطهر، خیابان اراک، ارم، میدان شهدا، جانبازان و مصلی اعمال می شود.

قیصری ادامه داد: برابر هماهنگی صورت گرفته ساعت تجمع راهپیمایی روز قدس، 10 صبح در میدان آستانه و مسیر راهپیمایی روز قدس از مسیرهای میدان آستانه، ابتدای خروجی خیابان اراک، پل حجتیه، تقاطع شهدا، خیابان شهدا، میدان جانبازان و مصلی می باشد.

وی ابراز داشت: پارک وسایل نقلیه بعد از اذان صبح روز جمعه در معابر ذیل ممنوع می باشد که توسط ماموران پلیس راهور از توقف خودروها جلوگیری و در صورت بی توجهی با جرثقیل به محل دیگری منتقل خواهد شد، در ضمن از ساعت 6:30 نیز محدویت تردد در معابر ذیل اجرا خواهد شد.

1- از میدان سعیدی به سمت خیابان اراک

2- از دوربرگردان شهید منتظری به سمت چهار راه حجتیه

3- از میدان روح الله به سمت چهارراه شهدا

4- از سه راه ناشران به سمت میدان روح الله

5- از چهار راه عماریاسر - آذر به سمت میدان شهید مطهری

6- از خیابان 16 دی، کوچه مخابرات به سمت چهارراه بازار

7- میدان رسالت به سمت میدان جانبازان

8- از تقاطع بلوار امین - جمهوری به سمت میدان جانبازان

9- از میدان جانبازان به سمت چهارراه شهدا

10- از میدان سپاه به سمت میدان جانبازان

11- از پل 9 دی به سمت میدان مصلی

قیصری خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی ورانندگی درتمام طول مسیرهای 10 گانه تا انتهای مسیرراهپیمایی حضور مستمر داشته تامانند سال های گذشته شاهد یک راهپیمایی پرشکوه و منظم باشیم.

وی تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه بویژه موتورسیکلت ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و ماموران راهنمایی ورانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی کنند، برخورد خواهند کرد.

وی گفت: از همشهریان بویژه رانندگان تقاضا داریم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی پوشش جانبازان روز قدس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین

عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : حمل و نقل محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در تمام راه‌های برون شهری تا ساعت ۷ صبح روز یکشنبه ۵ فروردین و از ساعت ۷ صبح روز پنج شنبه ۹ فروردین تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۴ فروردین ممنوع است.

وی ادامه داد: برای روز‌های دیگر صرفا برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت حسب تشخیص مراجع صادر کننده مجوز عبور محموله صادر می‌گردد.

سرهنگ زارع تصریح کرد: تردد تمام خودرو‌های ترانزیت مواد سوختی از ساعت ۷ صبح روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۲۸ و ۲۹ اسفند از ساعت ۷ صبح روز‌های چهارم، پنجم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم فروردین ممنوع است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: خودرو‌های مذکور در روز‌های دیگر نوروز ۱۴۰۳ صرفا در ساعات روز مجاز به حرکت بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ایمن بین راهی هستند.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی ۱۴۰۳ ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، افزود: تردد انواع کامیون‌های حامل مواد سوختی، فاسد شدنی، بهداشتی، کود‌های شیمیایی، ضدعفونی کننده و کالا‌های اساسی (گندم، جو، ذرت، سویا، دانه‌های روغنی و سایر) یا دارای مجوز از پلیس راه فراجا از این امر مستثنی است.

سرهنگ زارع تاکید کرد: عبور و مرور انواع تریلر و کامیون و کامیونت به استثنا حاملان مواد سوختی، بهداشتی و کالا‌های اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در تمام راه‌های برون شهری ممنوع است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد انواع موتورسیکلت در طرح نوروزی سال۱۴۰۳ در تمام بزرگراه‌ها و سایر راه‌هایی که ضرورت ایجاب می‌کند، خبر داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ ترافیکی در اطراف حرم مطهر رضوی
  • محدودیت‌ ترافیکی در اطراف حرم رضوی
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در آخرین روز سال
  • اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان ۱۵ فروردین
  • اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین
  • نارضایتی مردم از محدودیت های ترافیکی در آبادان
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای استان کرمانشاه در ایام نوروز اعلام شد
  • اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان
  • ممنوعیت ترافیکی خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال ۱۴۰۳
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان