Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ولی نظرپور ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: مسیر راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس شهر اردبیل از ایستگاه سرعین به سمت مصلی اردبیل ویژه برادران و از میدان شریعتی به سمت مصلی اردبیل ویژه خواهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیر راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس شهر اردبیل از ایستگاه سرعین به سمت مصلی اردبیل ویژه برادران و از میدان شریعتی به سمت مصلی اردبیل ویژه خواهران خواهد بود.

 حجت الاسلام نظرپور با اشاره به اینکه راهپیمایی حمایت از آرمان فلسطین از ساعت 11 آغاز خواهد شد، تصریح کرد: امت حق جویی و حزب اللهی استان اردبیل با حضور شکوهمند خود در این راهپیمایی دشمن شکن همبستگی خود را با آرمان های ملت مظلوم فلسطین و جنایات های رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان خواهند داد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه برای رفاه حال روزه داران سخنرانی در داخل مصلی انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: پس از سخنرانی منوچهر متکی، وزیر اسبق امور خارجه، در پایان این مراسم بیانیه راهپیمایی قرائت خواهد شد.

وی اظهار کرد:‌ پس از قرائت بیانیه راهپیمایی روز قدس، نماز جمعه به امامت آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی روز قدس در اردبیل

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان و یازدهمین دوره استانی آن طی ۲ روز گذشته در منطقه جعفرآباد بیله‌سوار مغان با حضور عشایر غیور استان اردبیل، اقوام عشایر استان‌های مختلف و میهمانان خارجی برگزار شد.
وی افزود: آلاچیق عشایر استان اردبیل و مهارت ساخت آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و پیشنهاد ثبت جهانی این نماد عشایر استان را نیز به وزارت میراث فرهنگی ارائه کردیم تا از میراث گرانبهای عشایر استان پاسداری کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی اردبیل گفت: لباس سنتی زنان عشایر استان اردبیل با عنوان "تومان کوینک" و مهارت دوخت آن نیز از دیگر آثار مربوط به جامعه عشایری استان است که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
محمدی ادیب تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون دشت مغان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان اردبیل به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی ارزش‌های زندگی عشایر برگزار شد.
وی افزود: گردشگری، صنایع دستی عشایر و حمایت از آنها در اولویت برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل است و در این راستا اقدامات متنوعی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸