Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون اصفهانیان روز پنجشنبه در حاشیه نشست دانش افزایی داوران فوتبال چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایرنا افزود: این استان در چهار دهه اخیر در سطح لیگ های مختلف فوتبال ایران داوران توانمندی را به ورزش کشور معرفی کرده است.
به گفته وی، در گذشته داورانی مانند حسین حیدریان، یدالله جهانبازی، باغبان، شمس، سعید زارع و در زمان کنونی داورانی و کمک داورانی مانند موعود بنیادی فرد، قهرمان نجفی و براتعلی مولوی و داوران دیگر، در لیگ های مختلف فوتبال ایران قضاوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصفهانیان یادآور شد: با توجه به جوانگرایی هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری در بخش داوری امید است این استان در زمینه داوری فوتبال در آینده نیز مانند زمان حال داورانی را به ورزش کشور معرفی کند.
رئیس کمیته داوران هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این دوره 50 نفر از داوران جوانان استان شرکت کردند.
حسین حیدریان افزود: در این نشست تازه ترین قوانین داوری فیفا با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به مدت دو روز مورد ارزیابی و آموزش قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری اکنون در لیگ های مختلف 12داور و کمک داور و ناظر دارد که موعود بنیادی فر به عنوان یکی از داوران برگزیده (الیت) آسیا شناخته می شود.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 چهارمحال و بختیاری فدراسیون فوتبال فوتبال فوتبال ایران کمیته داوران تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری