Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:13:44 GMT

برای حضور در میادین پیش‌رو تابع نظر کادر فنی هستم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۵۳۲۲

برای حضور در میادین پیش‌رو تابع نظر کادر فنی هستم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید داداش پور به عنوان یکی از مدعیان اصلی وزن ۷۴ کیلوگرم رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، عملکرد خوبی را در مرحله اول ان پیکارها داشت، اما در عین شایستگی در دیدار فینال مرحله نهایی، مغلوب مصطفی حسین‌خانی دیگر مدعی این وزن شد.

داداش پور در حاشیه دومین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر مهمترین مساله این است که من به اردوی تیم ملی دعوت شدم و باید به عنوان یکی از ملی پوشان اعزامی به بازیهای آسیایی یا رقابتهای جهانی به فکر آماده سازی خودم باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال من به رغم قهرمانی در مرحله اول رقابتهای انتخابی، در مرحله نهایی در فینال شکست خوردم که البته این موضوع نیز بیشتر به قوانین جدید وزن کشی و مشکلات پیرامونی این موضوع مربوط می شد.

وی در خصوص اینکه در کدام یک از میادین پیش رو حضور خواهد داشت، گفت: من به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستم و تمام تصمیمات در خصوص حضور در بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی را به کارد فنی واگذار کرده ام. مطمئنا تصمیم نهایی با آنهاست و من نیز کاملا تابع این تصمیمات هستم. وظیفه اصلی من این است که در هر مصافی که در ترکیب تیم ملی قرار می گیرم، بهترین نتیجه را برای کشورمان کسب کنم.

آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی در پایان اظهار داشت: بر خلاف نظر برخی از اهالی کشتی که معتقدند سن من به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو نمی خورد و شرایط حضور در این میدان را ندارم، بر این باورم که می توانم به این خواسته بزرگ برسم. در همین راستا با تمام وجود تلاش می کنم تا به هدف اصلی ام یعنی حضور در المپیک دست یابم.

کد خبر 4312153

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی های آسیایی تیم ملی کشتی آزاد کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد کارلوس کی روش تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ ملت های والیبال تکواندو اردوی تدارکاتی والیبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، گفت: مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمرکز داریم؛ مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی میادین نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است.

سخنگوی این هلدینگ درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و همچنین از دیگر پروژه‌های مهم حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

وی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور در پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، ادامه داد: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما انتقالات در حال جریان است و قفل نشده است.

وی در خصوص مشارکت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه‌ریزی برای ورود قرارگاه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

کد خبر 6091425 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها