Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@14:48:00 GMT

زنگشاهی ازبیمارستان مرخص شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۷۵۶۶

پهلوان رسول بخش زنگشاهی- پیشکسوت موسیقی بلوچستان که به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شده بود، امروز پنجشنبه ١٧ خرداد ماه مرخص شد. ناطقان: ندیم زنگشاهی اعلام کرد: پدرم که به دلیل سکته مغزی در بخش مغز و اعصاب بیمارستان امام علی (ع) زاهدان بستری بود، امروز مرخص شد و حال عمومی اش خوب است.

او همچنین بیان کرد: نصیر احمد ملازهی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان، روز گذشته و حسین مسگرانی-مدیر کل فرهنگ و ارشاد سیستان وبلوچستان امروز صبح به ملاقات پدرم آمدند و در جریان روند درمان او قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاد زنگشاهی نواختن ساز قیچک (سرود) را از ١٤ سالگی و از پدرش یاد گرفته است و حدود ٦١ سال است که می نوازد. نواختن ساز در خانواده او به هشت نسل می رسد. ندیم وسهیل دو فرزند این هنرمند هستند که راه پدرشان را ادامه میدهند.

این هنرمند موسیقی اقوام منطقه بلوچستان دکترای افتخاری از دانشگاه پاریس فرانسه دارد و تجربه برگزاری کنسرت هایی در فرانسه، سوئد، بلژیک، آلمان، سوئیس و ایتالیا دارد.

پهلوان رسول بخش زنگشاهی دو سال پیش به دلیل بیماری دیابت یک پای خود را از دست داد و در حال حاضر مجبور است از پای مصنوعی استفاده کند. منبع: ایسنا برچسب ها: زنگشاهی ، بیمارستان ، مرخصی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زنگشاهی بیمارستان مرخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت