Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال چین حریف ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال درباره مسابقات این تیم در هفته سوم برابر ایران، روسیه و برزیل گفت: ما بازی‌های سخت با تیم‌های قدرتمندی پیش رو داریم. بازیکنان من همه تلاش خود را در هفته اخیر انجام دادند و مرحله به مرحله بهتر می‌شویم و در اینجا حضور داریم تا نمایش خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنان دال زوتو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل نیز گفت: شرایط برای همه تیم‌ها مساوی است و این اتفاق برای همه تیم‌ها رخ داده که امیدوارم برای سال بعد مورد بازبینی قرار بگیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: یک مورد دیگر هم هست که باید اضافه کنم و آن هم اینکه سه روز سخت پیایی با سه بازی دشوار را در پیش رو داریم. زمانی برای استراحت نداریم و همه بازیکنان باید به سختی تلاش کنند.

برونو رزنده، کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل در واکنش به فشردگی مسابقات اظهار داشت: امیدوارم FIVB فکری به حال بازیکنان و برنامه مسابقات برای سال آینده انجام دهد. بازی‌ها سخت و پشت سر هم شده است و این کار را برای ما سخت می‌کند. امیدوارم سال آینده برنامه‌های بهتری انجام شود. بازیکنان با این برنامه ریزی زمانی برای استراحت و ریکاوری ندارند.

وی در ادامه درباره حضور در روسیه خاطر نشان کرد: از حضور در روسیه خوشحالم و اولین بار است که برای یک تورنمنت رسمی در این کشور حضور دارم و امیدوارم مسابقات خوبی داشته باشیم.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی چین ایران والیبال روسیه برزیل تیم ملی بازی ایران برزیل چین سرمربی تیم ملی والیبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس با حضور همه بازیکنان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم