Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رييس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: حضور انقلابي ملت ايران در همراهي با مسلمانان جهان در راهپيمايي روز قدس، فتنه جديد آمريکايي-صهيونيستي را به شکست مي کشد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از سپاه نيوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقري به مناسبت بيست و نهمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) و گراميداشت پنجاه و پنجمين سالروز قيام خونين پانزدهم خرداد و در آستانه روز جهاني قدس با صدور پيامي افزود: روز جهاني قدس امسال در تلاقي با تحولات جديد مانند اقدام نکبت بار آمريکا در انتقال سفارت اين کشور به بيت المقدس و به رسميت شناختن قدس شريف به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي و نيز جنايات صهيونيست‌هاي جلاد و کودک‌کش در به خاک و خون کشاندن مردم غزه و راه‌پيمايي «حق بازگشت»، از اهميت مضاعفي برخوردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در اين بيانيه تاکيد کرد: حضور انقلابي، توفنده و گسترده اقشار و آحاد مختلف ملت ايران در همراهي با مسلمانان جهان در راهپيمايي سراسري روز جهاني قدس براي حمايت از آرمان قدس وانتفاضه فلسطين مي تواند روند پيروزي فلسطيني‌هاي مظلوم و مقاوم و نابودي اسراييل غاصب و اشغالگر را سرعت بخشد.
رييس ستاد کل نيروهاي مسلح در ادامه اين بيانيه آورده است: بيست و نهمين سالگرد ارتحال ملکوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و پنجاه و پنجمين سالگشت قيام خونين پانزدهم خرداد در شرايطي گرامي داشته مي‌شود که برغم کينه‌توزي‌ها و فتنه آفريني‌هاي پيوسته جبهه دشمن ومعاندين انقلاب اسلامي، آرمان‌هاي امام راحل (ره) و امام حاضر انقلاب در جاي جاي عالم حتي در قلب اروپا و امريکا تجلي معناداري يافته است و جامعه بشري را تحت تأثيرات شگرف و معجزه‌گون خود قرار داده است.
وي در اين بيانيه افزود: در چنين ايامي که ياد و نام امام عظيم الشأن (ره)، مصلح بزرگ و ابر مرد جهان بشريت، فضاي کشور را متأثر عظمت خويش ساخته است، ترسيم موقعيت امروز انقلاب و جمهوري در چهل سالگي به ويژه براي نسل جوان و رويش‌هاي انقلاب که در معرض تهاجم مجازي و حقيقي امپراطوري رسانه‌اي و تبليغاتي دشمن قرار دارند، بسيار ضروري، الهام بخش و عبرت آموز است.
سرلشکر باقري در اين بيانيه تاکيد کرد: انقلابي که از همان 15 خرداد 42، قبله خود را نه ليبرال دموکراسي غرب و نه مارکسيسم کمونيسم شرق که تنها کعبه و اسلام ناب محمدي (ص) قرار داده بود، با شکستن انحصار دو قطبي جهان هم اينک به عنوان يک ضلع جديد در هندسه قدرت جهاني خودنمايي مي‌کند و با باطل ساختن آمال و آرزوي آمريکايي‌ها که پس از فروپاشي اتحاد جماهير شوروي در سوداي قرن جديد آمريکايي و خاورميانه جديد بودند، خود را به يک حقيقت زنده و جاري در عينيت حيات امت اسلامي و بلکه جوامع و ملل گيتي تبديل کرده است.
وي در اين بيانيه تصريح کرد: اين موفقيت درخشان و به‌ويژه نفوذ شگفت انگيز منطقه‌اي جمهوري اسلامي که مورد اذعان دوست و دشمن قرار گرفته است محصول عوامل و عناصر مهم، کليدي است که مديريت راهبردي و آينده نگرانه جانشين حضرت روح‌الله (ره)، مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي ) و بصيرت و هوشمندي ملت ايران در سرلوحه آن جلوه‌گري مي‌کند.
باقري در اين بيانيه تاکيد کرد: در سالگرد ارتحال و ياد امام‌ (ره) باور داريم، طي دوران زعامت خلف صالح و شايسته ايشان، رهبر فرزانه و با درايت انقلاب اسلامي امام خامنه اي (مدظله العالي)، کشور عزيزمان در طوفان جنگ و ناامني‌هاي منطقه‌اي و شعله‌ور شدن آتش فتنه تروريسم تکفيري؛ بر چالش‌ها، تهديدات و خطرهاي فراوان پيش‌رو که توسط طاغوت اعظم آمريکاي خبيث و مثلث شيطاني انگليس، رژيم صهيونيستي و ارتجاع عرب در مسير حرکت انقلاب و ملت ايران گسترانده شده بود، فائق آمده است و در عرصه‌ داخلي نيز توطئه‌ها و نقشه‌هاي پيچيده و فريبنده دشمن در ايجاد انحراف و تزلزل در صراط مستقيم انقلاب و قرار دادن نظام اسلامي در ريل فروپاشي، را خنثي ساخته است.
وي در اين بيانيه افزود: در اين شرايط خطير که نبرد بنيادين نظام سلطه و استکبار با محوريت رژيم شرور آمريکا عليه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي در ميانه‌هاي پيچ بزرگ تاريخي وارد مراحل سرنوشت سازي شده است، بايد تاکيد کرد وصيت جاودان امام راحل (ره) در پشتيباني از ولايت فقيه همچنان عامل اصلي ماندگاري انقلاب و آسيب ناپذيري کشور از هرگونه انحراف، توطئه و فتنه است؛ لذا به نمايندگي از آحاد نيروهاي مسلح مقتدر، انقلابي و ولايت مدار به ملت شريف و سلحشور ايران اطمينان مي‌دهم :
«فرزندان غيرتمند شما در ارتش، سپاه، نيروي انتظامي، وزارت دفاع و بسيج مستضعفين بر عهد ديريني که با امامين انقلاب اسلامي و شهيدان گرانقدر بسته‌اند، استوارند و با نصب العين قرار‌ دادن منويات و فرامين فرماندهي معظم کل قوا امام خامنه‌اي عزيز (مدظله العالي) تمامي ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي خود را پشتوانه صيانت از استقلال، تماميت ارضي و امنيت ملي، پيش‌روندگي انقلاب و نظام اسلامي، غلبه بر جاهليت مدرن و نيل به دروازه‌هاي تمدن نوين اسلامي قرار داده و به فضل الهي در اين مسير مبارک براي پاسخ قاطع و کوبنده به هرگونه تهديد، تعرض و طمع‌ورزي دشمنان و بدخواهان لحظه‌اي درنگ نخواهند کرد.»
به گزارش ايرنا، حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، شانزدهم مرداد سال 1358 هجري خورشيدي مصادف با سيزدهم رمضان 1399 هجري قمري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعيين کردند و آن را روز حيات اسلام ناميدند.
تا امروز، هرساله نه فقط ايرانيان بلکه آزاديخواهان بسياري از کشورهاي جهان در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان با فرياد خود همبستگي بين‌المللي با مردم فلسطين و حمايت از حقوق قانوني آنان را اعلام مي کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز چهاردهم خردادماه امسال همزمان با بيست‌ونهمين سالگرد عروج ملکوتي امام خميني(ره) تاکيد کردند «به فضل الهي و به برکت حضور پرشور مردم روز قدس امسال از سال هاي گذشته، قوي تر و پرشورتر برگزار خواهد شد».
ايشان همچنين در پيامي خطاب به جوانان عرب منطقه گفتند: از هيمنه جبهه کفر نهراسيد و به وعده نصرت الهي ايمان راسخ داشته باشيد؛ حضور در اين راهپيمايي و دفاع از مردم مقاوم و مجاهد و مظلوم فلسطين، در واقع گامي مهم در مسير ساختن آينده بهتر است.
اجتمام**1193**1055
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، مجید متقی‌فر با تاکید بر اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در ۲۱ اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش کرد با در نظر گرفتن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم اقدام کند.

متقی‌فر افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، یادآور شد: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به ترتیب زیر اعلام کرد:

۱- علیرضا سلیمی
۲- غلامحسین رضوانی
۳- محمد سراج
۴- زهره سادات لاجوردی
۵- زهره طبیب‌زاده
۶- فاطمه قاسم پور
۷- مجتبی زارعی
۸- حسین صمصامی
۹- حسین نجابت
۱۰- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
۱۱- علی اصغر پورمحمدی
۱۲- حسن خجسته باقرزاده
۱۳- مهدی شریفیان
۱۴- مهدی عسگری
۱۵- عبدالحسین روح الامینی
۱۶- سعید آجرلو

کد خبر 848926 منبع: ایسنا برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران انتخابات خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است