Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@17:56:13 GMT

تونل‌های تاریک و رعب‌انگیز داعش در زیر خیابان های دمشق + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۳۴۱۵۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: نیروهای ارتش سوریه به تازگی تونل‌های مخوف زیرزمینی داعش در جنوب دمشق را کشف کرده‌اند.

حجم ویدیو: 26.68M | مدت زمان ویدیو: 00:02:45

در برخی مناطق جنوب دمشق که از دست داعش ISIS آزاد شده است، تونل‌های مخوف زیرزمینی وجود دارد که توسط تروریست‌ها جهت متصل کردن ساختمان‌های متراکم به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ارتش سوریه به همراه نیروهای مقاومت شهرک‌های حسرات، السیال در جنوب شرق دیرالزور و الجلاء را از چنگال تروریست‌ها خارج کردند. این پیروزی در حالی به وقوع پیوست که پایگاه خبری المیادین نیز از شکست تروریست‌های ساکن در شرق فرات در عملیات نفوذ به خاک عراق از طریق مرز سوریه خبر داد.

در ادامه پیچ و خم‌های تاریک و رعب انگیز این تونل‌ها را که به تازگی توسط نیروهای ارتش سوریه کشف شده است مشاهده می‌کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد وقتی زود از ماموریت برگشت، مهسا زنش را با پسرهمسایه در شرایط خیلی بد دید!

ضرب و شتم 2 پرستار بیمارستان امام خمینی (ره)

سر قطع شده مار مردی را نیش زد!

چند ایرانی عضو داعش در ادلب سوریه کشته و اسیر شدند / حاتم مرمضی که بود؟ +تصاویر

زن 63 ساله با خوردن ماهی باردار شد !+عکس

ماجرای خارج کردن جن از بدن کودک 2 ساله ایرانی

آرزویی که همانند لاله و لادن ایرانی که زیر خاک دفن شد / خداحافظی دردناک دوقلوها با زندگی+تصاویر

رییس کارخانه هر سال یکی از کارمندان زن را صیغه می کرد / فریبا 26 ساله هم به دام او افتاد

چهره مرد خبیث مشخص شد / جزئیات پیگیری پرونده آزار بهاره 5 ساله +عکس

مبینا چه رازی را از خواستگارش پنهان کرد؟! / داماد وقتی فهمید زن دوم گرفت!

رویا به خاطر ارسال پیام مرگ برای پسر مورد علاقه اش دستگیر شد / این پسر خود را دار زد + عکس

زن صیغه ای که شوهر دومش را زنده زنده سوزاند + گفتگو و عکس

عطا دامن مرا لکه دار کرد و بعد با دختری دیگر ازدواج کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت داعش ISIS اخبار حوادث ارتش سوریه کشف داعش فیلم تونل ویدیو ها حوادث عکس من زن دختر زندگی کودک مرد ساعت قتل با چاقو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود

وزارت دفاع طالبان با رد ادعای ارتش پاکستان مبنی بر نقش افغانستان در ناامنی‌های این کشور گفت داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع حکومت طالبان در بیانیه‌ای اظهارات ارتش پاکستان مبنی بر اینکه حمله به مهندسان چینی در خیبرپختونخوا در افغانستان طراحی شده بود، را ادعایی غیرمسئولانه و به دور از واقعیت خواند.

بیانیه افزود: خیبرپختونخوا در منطقه‌ای قرار دارد که تحت پوشش شدید امنیتی ارتش پاکستان قرار دارد، هدف قرار دادن اتباع چینی در آنجا نشان دهنده ضعف ارگان‌های امنیتی و یا دست داشتنم آنها در این حمله است که در هر دو صورت مسئولیت آن متوجه پاکستان می‌شود.

«عنایت‌الله خوارزمی» سخنگوی وزارت دفاع طالبان اظهار داشت: ما انگشت انتقاد گرفتن به‌سوی افغانستان در قبال چنین واقعات را تلاش ناکام به هدف جلب و توجه از حقایق می‌دانیم و به‌شدت رد می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امارت اسلامی دراین‌باره به چین اطمینان داده و آنها نیز از این حقیقت آگاه شده‌اند که افغان‌ها در چنین موضوعاتی دخیل نیستند.

کشته شدن بیش از 400 نفر توسط داعش در افغانستان و پاکستاناتهام افغانستان به پاکستان در همکاری با داعشرسانه افغان: حضور گسترده داعش در پاکستان تهدید بزرگی برای افغانستان و منطقه است

خوارزمی افزود: ما مواردی داریم که خوارج داعشی از خاک پاکستان وارد افغانستان شده و از خاک پاکستان علیه خاک ما استفاده شده و رویداد از آن کشور طرح‌ریزی می‌شود. پاکستان باید دراین‌باره پاسخ دهد.

سخنگوی وزارت دفاع طالبان در انتها نوشت: ما ثبات و امنیت پاکستان را به نفع افغانستان و منطقه می‌دانیم و به برادری و روابط حسن میان مردم افغانستان و پاکستان همچنان باور داریم.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
  • ۱۸ روز تلاش نیروهای امدادی برای یافتن کودک چهارمحالی+ تصاویر
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق