Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرزاد اسفندیاری فر در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به خبرنگار مهر گفت: تورنمنت بین المللی مجارستان اوایل تیرماه برگزار می شود که کادر فنی تیم ملی در نظر دارد با توجه به در پیش بودن بازیهای آسیایی، برخی از نفرات را در این تورنمنت محک بزند. مطمئنا این تورنمنت اهمیت زیادی برای ما دارد و باید حداکثر استفاده را از این میدان تدارکاتی ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برنامه های آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نیز افزود: ما بعد از چند روز استراحت بلافاصله اردوی دوم را از روز ۱۲ خرداد آغاز کردیم و این مرحله از تمرینات نیز تا ۲۳ خرداد ماه در خانه کشتی ادامه خواهد داشت. خوشبختانه روحیه و انگیزه بالای اردونشینان تیم ملی نشاندهنده روند رو به رشد ملی پوشان برای حضوردر بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی است که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی، اولویت اصلی کادر فنی را بازیهای آسیایی خواند گفت: کشتی همواره یکی از رشته های مدال آور کاروان ورزشی ایران در رویدادهای مهم بین المللی بوده و هست و همین مساله باعث شده تا فعلا تمام تمرکز و اولویت ما روی بازیهای آسیایی باشد. طبیعتا کشتی می تواند در رنکینگ مدالی این بازیها که اهمیت فراوانی در جایگاه ایران دارد، مثمرثمر باشد.

اسفندیاری فر در پایان با انتقاد از قوانین جدید کشتی ادامه داد: متاسفانه در یکسال اخیر باز هم شاهد تغییر قوانین کشتی بودیم که این تغییرات مکرر علاوه بر سردرگمی اهالی کشتی، باعث افزایش فشار روحی و جسمی به کشتی گیران و حتی مربیان هم خواهد شد. طبیعتا هماهنگی با قوانین جدید انرژی و نیروی مضاعفی می خواهد و چه بسا ممکن است در برخی مسابقات باعث افت در کسب نتایج هم شود. البته سعی ما بر این است تا ملی پوشان را تا بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی هر چه بیشتر با قوانین جدید هماهنگ کنیم.

رقابت های بین المللی جایزه بزرگ مجارستان در روزهای ۲ و ۳ تیر در  شهر گیور مجارستان برگزار می شود که اسامی فرنگی‌کاران اعزامی ایران به این پیکارها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: محمد فقیری و رضا عباسی

۶۳ کیلوگرم: محسن حاجی پور

۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی و حامد تاب

۷۲ کیلوگرم: علی ارسلان

۸۲ کیلوگرم: یوسف قادریان

۸۷ کیلوگرم: مهدی فلاح

۱۳۰ کیلوگرم: مهدی نوری

سرمربی: علی اشکانی

مربی: مهرزاد اسفندیاری فر

مدیر فنی: احد پازاج

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت های اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم ۲ تیر و رقابت های اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم ۳ تیر برگزار می شود.

این رقابتها به عنوان یکی از مسابقات رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود.

کد خبر 4312756 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فرنگی کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد کارلوس کی روش تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ ملت های والیبال تکواندو والیبال اردوی تدارکاتی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل بازی‌های سنتی که معمولا به صورت گروهی انجام می شود با فعالیت‌های حرکتی همراه هستند که به رشد حسی- حرکتی دانش آموزان کمک می کند. تمامی بازی‌های بومی و محلی، هدفمند است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • قانون نانوشته!
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز