Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از زمان تصویب حضور محجبه بانوان بسکتبالیست در میادین بین المللی، این اولین حضور تیم سه نفره بانوان در یک میدان جهانی و رویارویی با تیم های حاضر در آن خواهد بود. 

تیم بسکتبال سه نفره ایران در گروه چهارم این رقابت ها که فیلیپین میزبانی آن را برعهده دارد، با تیم های روسیه، آندورا، آمریکا و اوگاندا همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حضور در این رقابت ها و دیدار با این تیم ها، تیم ایران با ترکیب مژگان خدادادی، سعیده علی، کیمیا یزدیان طهرانی، ومعصومه اسماعیل زاده چهارشنبه گذشته راهی فیلیپین شد. 

تیم بسکتبال سه نفره ایران فردا شنبه اولین دیدار خود در جام جهانی فیلیپین را برابر آمریکا برگزار می کند سپس به فاصله یک ساعت و نیم به مصاف اوگاندا می رود. 

برنامه دیدارهای تیم بسکتبال سه نفره بانوان در رقابت های جام جهانی فیلیپین به شرح زیر است: 

شنبه ۱۹ خرداد
* ایران - آمریکا 
* ایران - اوگاندا 

دوشنبه ۲۱ خرداد 
* ایران - روسیه 
* ایران - آندورا 

در پایان دیدارهای گروهی مسابقات جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان، دو تیم برتر هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند. دیدارهای این مرحله سه شنبه برگزار می شود. 

نیکا بیک لیکلی هدایت تیم بسکتبال سه نفره بانوان را در مسابقات جام جهانی بر عهده دارد. مریم رشیدی هم به عنوان سرپرست در کنار تیم اعزامی است. همچنین گلاره کاکاوندپور رئیس دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان هم تیم را همراهی کرده است. 

کد خبر 4314873 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تيم بسكتبال بانوان جام جهانی بسکتبال فیلیپین تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی لیگ ملت های والیبال تکواندو والیبال اردوی تدارکاتی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد