Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این پیام مشترک که نسخه از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزوده شده: در هر برهه از زمان که ظلم مستکبران عالم بویژه آمریکای جنایتکار و عهد شکن، رژیم منحوس صهیونیستی و هم پیمانان آنان در منطقه غرب آسیا بیشتر می شود؛ روز قدس نیز به عنوان نماد حمایت از مظلوم پررنگ تر شده و با حضور گسترده روزه داران عالم تجلی بیشتری می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام مشترک آمده است: امسال حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به واسطه تصمیم نابخردانه و اقدام قبیح در خصوص انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به قدس شریف رنگ و بوی متفاوت تری خواهد داشت و این اقدام را محکوم می کنند.
نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در خاتمه این پیام مشترک، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه پرفضیلت رمضان بویژه لیالی قدر و تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضـرت علی (ع)، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه گیلان دعوت کرده اند بار دیگر با حضور گسترده و پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به صورت یکپارچه نفرت و انزجار خود از سیاست های خصمانه مستکبران دنیا و نیز وحدت و انسجام همیشگی خود را به نمایش بگذارند تا ان شاءالله هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مظلومان فلسطینی فراهم گردد.
امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است.
2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آرمان های امام راحل حضرت علی روز قدس رهبر معظم انقلاب اسلامی مسلمانان تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۳۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است