Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که راهپیمایی امسال روز قدس با راهپیمایی بازگشت ملت فلسطین همراه شده است، گفت: حرکت عظیمی که امام راحل انتظار آن را داشتند، آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با آرزوی پیروزی ملت فلسطین بر رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار کرد: مراسم امسال روز قدس با حضور و مشارکت مردم مسلمان جهان و کشورهایی از جمله ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و سراسر دنیای اسلام و به ویژه سرزمین فلسطین راه را برای خلق اقتداری دیگر و پیروزی بزرگی برای ملت شجاع فلسطین هموار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: امروز راهپیمایی روز قدس همراه شده است با راهپیمایی بزرگ ملت بزرگ غزه با عنوان راهپیمایی بازگشت و این حرکت عظیم که امام راحل انتظار آن را داشتند، آغاز شده است و ما شاهد اراده و عزم ملت فلسطین بربازگشت به سرزمین مادری‌ خویش هستیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که امروز رژیم جعلی صهیونیستی از شرق، غرب، شمال و جنوب خود را در چنگال قدرتمند ملت قهرمان فلسطین و دنیای اسلام مشاهده می‌کند، اظهار کرد: از شرق شاهد شلیک دهها فروند موشک به اهداف نظامی این رژیم هستیم و امنیت دروغین سرزمین‌های اشغالی مورد تهدید جدی قرار گرفته است.

ابوترابی‌فرد در پایان گفت: امیدواریم راهپیمایی روز قدس راه را برای پیروزی ملت فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی فراهم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام راهپیمایی روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان

دکتر مصطفی باجلال محقق و اندیشمند غنایی در گفتگو با خبرگزاری تقریب با بیان اینکه از جمله عوامل موثردر ایجاد تحول در نظام بین‌الملل، اتحاد و صفوف فشرده ملت های مسلمان در برابر جهان غرب است، اظهار داشت: مسلمانان باید با وحدت، صفوف مقاومت و اتحاد را فشرده تر کنند. تنها در این صورت می توان انتظار داشت که چارچوب مناسبات بین الملل از منظر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دچار تحول اساسی شود و دیگر امکان تداوم بخشیدن به نظام سلطه و زورگویی علیه مسلمانان وجود نداشته باشد.

دکتر مصطفی باجلال با این مقدمه به موضوع منازعه در سرزمین فلسطین از منظر نقض حقوق و قوانین مصرحه بین الملل اشاره کرد و افزود: از منظر قوانین بین الملل، اسرائیل سرزمین فلسطین را به اشغال خود درآورده است و در این رابطه کمترین توجهی به قطعنامه های سازمان ملل متحد مبنی بر عقب نشینی و خارج شدن از سرزمین فلسطین نکرده است. اسرائیل در حالی ناقض قوانین بین المللی بوده است که با اشغال فلسطین عملا قدس را که یک سمبل دینی برای مسلمانان و در عین حال مسیحیان است، به تصرف خود در آورده است.

او با اشاره به اینکه عمل اشغال گری اسرائیل در فلسطین باعث شده است این سرزمین به الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان تبدیل شود، ادامه داد: اسرائیل با تصرف فلسطین، تداوم حیات خود را در ادامه این سیاست و خشونت و آواره کردن مردم فلسطین از سرزمین خود می بیند و کمترین سازشی را قبول نمی کند. این در حالی است که فلسطین و قدس به همه جهان اسلام تعلق دارد و از نظر مذهبی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

دکتر مصطفی باجلال همچنین افزود: مسلمانان نباید در برابر فشارهای خشونت آمیز اسرائیل از طریق جنگی که علیه مردم غزه به راه انداخته است، از خواسته های اعتقادی خود در سرزمین های اشغالی عقب نشینی کنند زیرا این اقدام دقیقا در مسیر خواسته این رژیم است. در این صورت اختیار کامل امور فلسطین به دست اسرائیل خواهد افتاد و رهبران آن میتوانند اهداف توسعه طلبانه خود را در منطقه ادامه دهند و به یک تهدید دائمی برای همه کشورهای مسلمان تبدیل شوند.
 

دیگر خبرها

  • بمب‌های عظیمی که رفح را منفجر کرد
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • حرکت خودرویی هواداران فلسطین در حمایت از دانشگاهیان معترض شیکاگو
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • موسی عصمتی؛ شاعر روشندل: رسانه ملی با «سرزمین شعر» حرکت نویی را آغاز کرد
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان