Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@15:20:29 GMT

قدس خط مقدم مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۳۴۷۶

قدس خط مقدم مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی است

به گزارش ایرنا حمیدرضا حاج بابایی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در ارومیه افزود: فلسطین خط مقدم مقابله با زیاده خواهی دشمنان اسلام و قرآن و موضوع درجه اول دنیای اسلام است و همه امت اسلامی نیز در این خصوص اتفاق نظر دارند.
وی اضافه کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس تنها مربوط به دفاع از ملت مظلوم فلسطین نیست و به دفاع از همه امت اسلام در مقابل همه کفر و نظام سلطه تعلق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه سوریه همچون تنگه احد در دوران صدر اسلام است، بیان کرد: اگر شهدای مدافع حرم از این تنگه محافظت نمی کردند، امنیت کشور به هم می ریخت.
وی بیان کرد: امروز اگر می خواهیم امنیت ایران را در منطقه حفظ کنیم باید در مرزهای رژیم صهیونیستی با این رژیم بجنگیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای دفاع از ملت بزرگ ایران باید به پیشرفته ترین ابزار جنگی مجهز باشیم و آن را در صورت حمله دشمنان به کار بگیریم.
حاج بابایی تاکید کرد: ایران اسلامی هیچگاه آغازگر جنگ نبوده و نخواهد بود ولی در صورت آغاز جنگ توسط دشمنان، جانانه از خود دفاع می کند.
وی ملت بزرگ ایران را ملتی جوانمرد و مدافع همه مظلومان در دنیا عنوان کرد و ادامه داد: این ملت، پیمان خون، شرف، غیرت و جاودانگی با خدا بسته اند و همه توان خود را برای زنده بودن نام اسلام و اهل بیت (ع) به کار گرفته اند.
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش ترامپ و سران کشورهای غربی برای اجرای طرح معامله قرن با هدف همراه کردن اعراب برای تسلط کامل رژیم صهیونیستی بر سرزمین های اشغالی، بیان کرد: این امر حمله به اسلام، قرآن و ناموس مسلمانان است و باید همه دنیای اسلام در مقابل آن بایستد.
وی عزت امروز حزب الله لبنان را نتیجه مقاومت این نیروی مردمی در مقابل رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: این عزت روزافزون نشان می دهد که باید همواره با مقاومت در مقابل دشمنان اسلام ایستاد.
حاج بابایی مذاکرات هسته ای را اتمام حجت با آمریکا و ایادی آن دانست و ادامه داد: ملت ایران در راهپیمایی امروز یکپارچه گفتند که بازی اروپا و آمریکا را خوانده اند و در مقابل این توطئه کوتاه نمی آیند.
وی در بخش دیگری بهبود وضعیت داخلی کشور را وظیفه همه مسوولان اعم از دولت، مجلس و قوه قضاییه عنوان کرد و گفت: مردم نیز باید مقابله با اشرافی گری در بین مسوولان را مطالبه کنند و در این خصوص پشتیبان رهبری باشند.
وی بزرگترین مشکل امروز کشور را مشکل اقتصادی دانست و با تاکید بر اینکه این امر ریشه در داخل کشور دارد، بیان کرد: مقابله با نجومی بگیران و افرادی که نظیر موریانه این کشور را می خورند و مبارزه با بی عدالتی از جمله مواردی است که در این راستا باید مدنظر مسوولان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با دیگر مناطق جهان با حضور پرشور مردم روزه دار در 60 میعادگاه آذربایجان غربی که به سرزمین رنگین کمان اقوام و ادیان الهی شهرت دارد، برگزار شد.
این راهپیمایی باشکوه از ساعت 10:30 صبح امروز / جمعه 18 خرداد/ در بیشتر شهرستان ها و بخش های مختلف این استان مرزی آغاز شد و تا محل های برپایی نمازجمعه ادامه یافت.
حاضران در این راهپیمایی ضمن ابراز انزجار از سیاست های منطقه ای استکبار جهانی و آتش افروزی ایادی غرب در کشورهای مسلمان، ندای حمایت از آزادی فلسطین را سر دادند و برای حضور در نماز دشمن شکن جمعه آماده شدند.
حضور متحد مردم شیعه، سنی، ارمنی و آشوری این استان تجلی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید را به نمایش گذاشت.
مردم همیشه در صحنه ارومیه در میدان ولایت فقیه این شهر گرد هم آمدند و راهپیمایی روز جهانی قدس را از این میدان آغاز کردند و پس از طی مسیر خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس و خیابان رسالت در مصلای امام خمینی (ره) بندهای قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با تکبیرهای خود تایید کردند.
2093/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استکبار جهانی بازی قرآن مذاکرات هسته ای نماینده مجلس شورای اسلامی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست

امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در ادامه سفر خود به لبنان با حضور در دفتر جنبش امل لبنان مورد استقبال مصطفی فوعانی، رئیس شورای اجرایی این جنبش قرار گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در این دیدار گفت: در منظر دنیای متمدن امروز، ما همچنان شاهد اقدامات ضد بشری رژیم منحوس صهیونیستی بوده و همه دنیا شاهد هستند که در این 7 ماه 35 هزار نفر از مردم مظلوم غره را به فجیع ترین شکل به شهادت رسانده و 80 هزار نفر مجروح و تعداد زیادی نیز زیر آوارها ماندند.

انصاری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت که علیرغم سانسور بی سابقه خبری،جهان استکبار قادر به پوشاندن ابعاد مختلف این جنایت نبوده و جهان هر روز شاهد گوشه ای از این فجایع رژیم صهیونیستی است.

امین انصاری افزود: آنچه اکنون در غزه در حال رخ دادن است نه فقط عکس العمل آزادی خواهان جهان بلکه صدای خود مردم آمریکا و غربی ها را درآورده است و این مظلومیت غزه، دنیای غرب را رسوای عالم کرده است.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ایران گفت: خوی استکباری آمریکا بر پایه ظلم و جنایت بنا شده است؛ شما همین الان در دانشگاه های آمریکا ناظر برخورد وقیحانه ضدبشری با دانشجویان معترض که در تجمعات مسالمت آمیز خاتمه دادن به جنایات وحشایانه رژیم صهیونیستی و حامیانش در غزه و فلسطین را خواستار هستند ، هستید و علی رغم اینکه دانشجویان هیچگونه حرکت خشونت آمیز انجام نداده و یا خسارت به اماکن و یا مزاحمت برای دیگران فراهم نکرده اند اینگونه مورد خشم و حمله نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا قرار گرفتند. البته علیرغم تلاش گسترده نیروهای امنیتی آمریکا و سایر کشورهای اروپایی صدای حق طلبانه دانشجویان و اساتید دانشگاه نه تنها خاموش نشده بلکه فراگیر شده و به سایر کشورهای دنیا تسری پیدا نموده است و این نشانه تحقق وعده امام خمینی در صدور انقلاب اسلامی و به فرموده مقام معظم رهبری حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران را می رساند.

امین انصاری در این سفر در جلسات متعدد با فعالان حقوق بشر و نخبگان لبنان در مورد مسایل روز بین الملل و منطقه گفت و گو کرد.

انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه

 

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند