Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نمایش عظمت و اقتدار مسلمانان، اتحاد امت اسلامی و خنثی‌سازی توطئه دشمنان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، ظهر امروز (18 خرداد) در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، اظهار کرد: حضور مردم در یک روز گرم و در راهپیمایی روز قدس یک حماسه بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند، پایبندی مردم به اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبر معظم انقلاب، حماسه دیگری را در روز جهانی قدس را آفرید که خود تجدیدی پیمانی دیگر با امام راحل و انقلاب است.

 

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل مردم با مشت‌های گره‌کرده تأثیرات بسیار شگرفی در خنثی‌سازی توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی و انقلاب داشته است، گفت: در روز جهانی قدس، علاوه بر مسلمانان، بسیاری از ادیان و آزادگان جهان مظلومیت و فلسطین را فریاد می‌زنند که این نشان از موج‌آفرینی این حرکت است که غیرمسلمانان را نیز جذب می‌کند.

 

وی، بیان کرد: امام خمینی (ره) با مدیریت خود مسئله فلسطین را اسلامی و جهانی کرده و به همه مسلمانان جهان اعلام کردند که تصمیم‌گیری راجع به فلسطین نه‌تنها بر عهده فلسطینیان بلکه مربوط به تمام مسلمین جهان است.

 

آیت‌الله اختری، با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس خنثی‌سازی توطئه دشمنان را به دنبال دارد، افزود: یکی از این توطئه‌هاست که هدف آن شکستن جبهه مقاومت است که با مقاومت سوریه در مقابل این مصالحه خنثی و نتیجه آن جنگ هفت‌ساله برعلیه این کشور بود.

 

وی، یادآور شد: برخی کشورهای عربی ازجمله عربستان، بحرین و امارات جزو بدترین و غیر دموکرات ترین کشورهای جهان هستند اما همین کشورها تجمعات کوچک داخل ایران را که گاها به خاطر بیکاری و فشار اقتصادی صورت می‌گیرد در بوق و کرنا می‌کنند که این در حالی است که خودشان اجازه کوچک‌ترین اظهارنظر را به مردم خود نداده و این کشورها طرفدار اسرائیل غاصب و ملعون هستند.

 

دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، بابیان اینکه آل سعود امروزه دشمن اسلام واقعی است و در کنار اسرائیل و حامی صهیونیست است، ابراز کرد: برخی از کشورها با سلاح‌های آمریکایی و نقشه‌های اسرائیلی در راستای شکستن جبهه مقاومت تلاش کردند؛ اما با هوشیاری و تدبیر رهبر معظم انقلاب نه‌تنها موفق نشدند بلکه جبهه مقاومت پیروز و عظمت بیشتری را کسب نموده است.

 

آیت‌الله اختری، تصریح کرد: امروز شاهد پیروزی‌های متعدد مقاومت در سوریه و انتفاضه فلسطین هستیم و کشورهای غربی، آمریکا، اسرائیل و آل سعود بدانند که شعله‌های درخشان انتفاضه و مقاومت مردم خاموش شدنی نیست و اراده مردم فلسطین همه آن‌ها را به زباله‌دان تاریخ خواهد انداخت.

 

وی، در پایان بابیان اینکه آمریکا و اسرائیل و آل سعود باید خواب نابودی مقاومت را به گور ببرند، خاطرنشان کرد: انتقال سفارت اسرائیل به قدس توسط ترامپ نیز برای بلعیدن قدس و فلسطین بود که در این طرح به دنبال تحکیم و تثبیت وجود نامشروع اسرائیل و از بین بردن جبهه مقاومت و فلسطینیان در جهان بود که در اجرایی کردن این طرح نقش خطرناک و منافقانه آل سعود نیز به چشم می‌خورد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس شب قدر مراسم شب قدر امام خمینی ره راهپیمایی ماه رمضان قدس شب های قدر مقام معظم رهبری روز قدس امت اسلامی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها در سنندج اظهار کرد: موضوع شورا از مهمترین مباحثی است که در ادبیات و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ذکر شده و از ارکان و وجوه حکمرانی مردمی امام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که در قانون اساسی تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی و مهمترین ویژگی امام و رهبری توجه و اتکا به نیروی مردمی بوده و هست، افزود: نوع رفتار و مسلک امام نشان می‌دهد اتکای اصلی به مردم داشتند.

استاندار کردستان ایجاد حساب ۱۰۰ امام، راه‌اندازی کمیته امداد امام و تشکیل بسیج مستضعفین در راستای توجه به محرومان و مردم را از دستاوردهای امام راحل در اوایل شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی خواند.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: معتقدم خدمات شهری و روستایی در چهارچوب مدیریت و شوراها باید تعریف شود و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی از زیرمجموعه شورا تعریف شوند.

وی به شکل گیری مجلس جدید اشاره کرد و گفت: نمایندگان منتخب مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی افرادی توانمند و مجرب هستند و باید در جایگاه خود اثرگذار باشند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در طول ۲ سال اخیر در استان ۱۴۰ سفر شهرستانی و روستایی داشته‌ام، افزود: در این سفرها مشکلات مردم از نزدیک شنیده شد و معتقدم باید با حضور در میان مردم مشکلات احصا و رفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ برای شهرداری‌ها ۴۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و قیر تأمین شد که در سال ۱۴۰۲ این مبلغ به یک‌هزار و ۶۰ میلیارد تومان رسید.

استاندار کردستان یادآور شد: کمک دولت به دهیاری‌ها نیز در سال گذشته ۳۲۵ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ این مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان بوده است.

زارعی‌کوشا به رویدادهای فرهنگی استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: رویداد هزار دف در پالنگان با پیش بینی پنج هزار نفر جمعیت برنامه‌ریزی شد اما به رویداد منحصربفردی تبدیل شد که جمعیت بی‌شماری به این روستا مراجعه و در رویداد شرکت کردند.

وی اضافه کرد: اینگونه رویدادها در سایر روستاهای استان نیز برگزار شده و مورد استقبال مردم بوده است.

وی مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای استان و بازگشت ۴۰ هزار نفر مردم از روستا به شهر، اجرای راههای روستایی را از اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم خواند و گفت: باید با همدلی و برادری بتوانیم برای خدمت به مردم گام برداریم.

کد خبر 6090695

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • آیا می شناسیدش؟