Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:48:21 GMT

آزادی قدس شریف اعتقاد راسخ ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۳۸۱۷

آزادی قدس شریف اعتقاد راسخ ملت ایران است

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه ملت ایران اسلامی براساس باورهای دینی ، شرعی و قرآنی تا آخرین قطره خونشان حامی ملت بی دفاع فلسطین و آزادی قدس شریف هستند ، گفت: آزادی کامل قدس اعتقاد و رویکرد اصلی اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در مسجد امام حسین (ع) به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس افزود: مبارزه ملت الهی ایران اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا نابودی کامل رژیم جعلی اسراییل ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به انتقال سفارت آمریکا توسط رئیس جمهوری آمریکا به شهر قدس ، اظهارداشت: سران ملعون کاخ سفید با این اقدام به دنبال خارج کردن خود از دستور مذاکرات صلح بین فلسطین و اسرائیل هستند.
وی بیان کرد: آمریکایی ها با توافقنامه اسلو به عنوان یک پیمان ، با تلاش برای تعیین یک چارچوب مشخص برای حل‌ و فصل کامل منازعه اسرائیل و فلسطین ، به امت اسلامی دهن کجی کردند.
حطیب جمعه قصرشیرین گفت: قطعنامه شورای امنیت بر حل و فصل نهایی شهر قدس بین فلسطین و اسرائیل بود که امریکا با انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسرائیل ، عملا آن را از دستور کار خارج کرد و این بی ارزش بودن سازمان ملل در تمامی مذاکرات آن ها را نشان می دهد.
حجت الاسلام ملکی ، افزود: داشت: فلسطینی ها پایگاه معنوی خود را قدس می دانند و عبادات و آئین های مهم خود را در این مکان به جا می آورند که با این حرکت شیطانی ، آمریکا قدس را از دسترس مسلمانان فلسطین خارج کرد.
وی ادامه داد: فردا به بهانه تامین امنیت پایتخت اسرائیل ملعون، آمریکایی ها حق هیچ گونه مراسم به مسلمانان را در بیت المقدس نمی دهند و با تبلیغات عنوان می کنند که این اقدام برای تامین امنیت این رژیم غاصب صهیونیست است.
وی گفت: مسلمانان جهان ارادت زیادی به بیت المقدس به عنوان نخستین قبله امت اسلامی دارند و این حرکت شیطانی سران کاخ سفید در انتقال سفارت اسرائیل به قدس ، توهین و دهن کجی به همه است.
امام جمعه قصرشیرین بیان کرد: سران ملعون کاخ سفید می خواهند در طول زمان ، قدس به عنوان پایتخت اسرائیل جا بیفتد و در ذهن ها قرار گیرد و با این اقدام به مرور از اعتراض مسلمانان کمتر شود.
حجت الاسلام ملکی ، همچنین هدف دیگر از این اقدام احمقانه ترامپ را به جلب توجه لابی های صهیونیست به منظور حمایت مالی ، سیاسی و تبلیغاتی در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا عنوان کرد و ترامپ آن را به عنوان امتیازی برای خود می داند.
راهپیمایی مردم مرزنشین قصرشیرین پس از اقامه نماز جمعه از محل میدان مهدیه تا میدان مرزبانی با حضور قشرهای مختلف مردم روزه دار برگزار شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي خطبه نمازجمعه قصرشيرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل اعلام موجودیت کرد + فیلم

گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از المیادین، گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) با انتشار تصاویری از حمله پهپادی به فلسطین اشغالی اعلام موجودیت کرد.

این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می‌کند.

گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

کد خبر 750341

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل برای اولین بار+ فیلم
  • مقاومت اسلامی بحرین با حمله پهپادی به اسرائیل اعلام موجودیت کرد + فیلم
  • روایت امام جمعه تهران از حمله سپاه به اسرائیل
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه