Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی و سردار آزمون بازیکنانی هستند که می توانند تفاوت را در سه بازی ایران در جام جهانی رقم بزنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی با رهبری کارلوس کی روش و با حضور بازیکنان با پتانسیل بالا نظیر مهدی طارمی ، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی و بسیاری از چهره های دیگر موفق شد برای اولین بار به صورت پیاپی به جام جهانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی و سردار آزمون دو چهره ای هستند که با داشتن ویژگی های متفاوت از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم برخوردار هستند.

سردار آزمون مهاجمی به شمار می رود که می تواند از کوچکترین موقعیت ها گل های زیبایی بسازد و در واقع اوج توانایی این مهاجم زهردار تبحر بالا در زدن ضربات نهایی است و با تکیه بر همین توانایی است که توانسته آمار فوق العاده ۲۳ گل ملی در ۳۱ بازی را به نام خود ثبت کند.

البته این تمام قدرت تیم ملی ایران در خط هجومی نیست و کارلوس کی روش به خوبی توانسته با درک توانایی های مهدی طارمی او را به یک گوش چپ خطرناک در ترکیب تیم ملی بدل کند؛ بازیکنی که در پست وینگر چپ هم کارهای تهاجمی را به بهترین شکل انجام می دهد و هم با توجه به فیزیک بدنی مناسب خود می نقش مهمی در پرس تیمی برعهده دارد. بی شک تمام علاقمندان فوتبال می دانند که مهدی طارمی در زمین مسابقه می تواند چقدر غیرقابل پیش بینی باشد؛ بازیکنی که می تواند تفاوت ها را در زمین فوتبال رقم بزند.

این دو بازیکن نقش ویژه ای در رسیدن ایران به دومین جام جهانی پیاپی تاریخ ایران داشته اند. گل آزمون در دیدار رفت برابر کره جنوبی بسیار تعیین کننده بود و مهدی طارمی در دو دیدار برابر قطر و چین، تیم ملی را در آستانه رسیدن به روسیه قرار داد و در نهایت زوج این دو بود که در دیدار برگشت برابر ازبکستان ۲ گل به ثمر رساند تا تیم ملی پس از برزیل به عنوان دومین تیم جهان راه روسیه شود.

البته کی روش به خوبی از توانایی این دو بازیکن و تاثیرگذاری آنها در جریان بازی آگاه است و بعید به نظر می رسد بازیکن دیگری غیر از آزمون، طارمی و جهانبخش تشکیل دهنده مثلث هجومی تیم ملی در راس و کناره ها باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی میلاد محمدی سردار آزمون سردار آزمون علیرضا جهانبخش مرتضی پورعلی گنجی مهدی طارمی میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون

به گزارش قدس آنلاین، لورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بارها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: «در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند».

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله‌ ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقه‌مند به حفظ آزمون است اما به شرطی که آن ‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین