Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نظامیان صهیونیست در جریان راهپیمایی بزرگ روز بازگشت یک جوان فلسطینی را با گاز اشک آور به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان،  نظامیان صهیونیست در جریان راهپیمایی بزرگ روز بازگشت در روز جمعه یک جوان فلسطینی را با گاز اشک آور به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصاویر راعکاس خبرگزاری رویترز در جریان تظاهرات روز جمعه ثبت کرده است.

ابو مصطفی در تشریح جزییات حادثه می‌گوید یک سرباز اسراییلی از جیپ نظامی بیرون آمد و شروع کرد به شلیک بمب‌های گاز اشک اور و تظاهرات کنندگان شروع به دویدن کردند. یکی از تظاهرات کنندگان ظاهر عجیبی داشت و از صورتش پود بیرون می‌زد. او مستقیم سمت من می‌دوید. قبلا از اینکه زمین بیافتد شروع کردم به عکاسی از او تا اینکه تیم پزشکی رسید.

براساس این گزارش به گفته مقامات بیمارستان غزه، گاز اشک آور در فک جوان فلسطینی فرو رفته بود که بعد از عمل جراحی خارج شد.

به گزارش میزان، در جریان تظاهرات‌های روز بازگشت که هر جمعه در نوار غزه انجام میشود تا کنون بیش از ۱۲۰ فلسطینی به شهادت رسیده اند و هزاران نفر دیگر مجروح شده اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جوان فلسطینی گاز اشک آور راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه

نیروهای امنیتی فرانسه معترضان حامی فلسطین که با افزایش جنبش دانشجویی در سراسر جهان مصمم‌تر خواستار پایان جنگ در غزه هستند را مورد ضرب و شتم قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در میان معترضانی که به مناسبت روز کارگز امروز چهارشنبه به خیابان‌های پاریس آمده بودند، نیروهای امنیتی فرانسه با خشونت معترضان حامی فلسطین را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

.

 

تظاهرات کنندگان در جریان اعتراض‌های گسترده امروز در پاریس خواستار توقف فوری جنگ رژیم صهیونیستی در غزه شدند.

نیروهای امنیتی فرانسه در جریان تظاهرات روز کارگر که با اعتراض‌های حمایت از فلسطین همراه شده بود، از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت استفاده کردند.

علاوه بر درخواست‌های معترضان حامی فلسطین، هزاران تظاهرات کننده در خیابان‌های پایتخت فرانسه خواهان شرایط کاری و پرداخت‌های بهتر هستند.

گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم