Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@07:24:27 GMT

چاقو زیرگلوی گردشگر آلمانی توسط دو مازندرانی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۵۴۷۶

 ایران نوشت: عملیات پلیس برای ردیابی این زورگیران با شکایت مرد آلمانی آغاز شد.

وی در بیان ماجرا گفت: برای تفریح و گردش از آلمان به ایران آمدم می‌دانستم شمال ایران بسیار دیدنی است به همین خاطر راهی استان گیلان شدم. در خیابان‌های شهر لاهیجان قدم می‌زدم که با دو پسر جوان آشنا شدم آنها با من طرح دوستی ریختند و گفتند برای بازدید جاهای دیدنی شهر با آنها همراه شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس مرا سوار خودروی پژو ۲۰۶ خود کردند و راه افتادیم. آنها می‌خواستند مرا به استان مازندران ببرند اما ساعتی بعد در یک جاده خلوت بیرون شهر چابکسر یکی از آنها چاقویی زیر گلویم گذاشت و تهدیدم کرد اگر همه پول و وسایلم را به او ندهم مرا می‌کشد.من هم از ترس جانم هر چه داشتم به آن دو نفر دادم. بعد هم مرا کنار جاده رها کردند و گریختند.

پس از این شکایت و اطلاعاتی که مرد آلمانی ازخودرو و سرنشینان آن در اختیار پلیس قرار داد تجسس برای ردیابی دزدان زورگیر آغاز شد.

سرهنگ رحیم شعبانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان درباره چگونگی بازداشت این دزدان گفت: در تحقیقات کارآگاهان از مالباخته، مشخص شد که دزدان دو نفر سوار بر یک خودروی ۲۰۶ بودند و با فریب این تبعه ۳۰ ساله آلمانی وی را برای تفریح سوار خودروی خود کرده‌اند و دربین مسیر با تهدید چاقو اموال وی را که شامل یک دستگاه گوشی تلفن همراه و حدود ۸۰۰ یورو بود سرقت و در حوالی شهر چابکسر او را رها کرده و متواری شده‌اند.

در همین راستا کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی به شهرستان چالوس رفته و با تعقیب و مراقبت نامحسوس چندین ساعته، موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند.بدین ترتیب دو سارق ۲۸ و ۲۹ ساله که اهل و ساکن یکی از استان‌های جنوبی بودند در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر

امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به نقل از ورزش سه منوچهری گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

او در انتها گفت: پیگیری نکردم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد. بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد. باز خدا را شکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

دیگر خبرها

  • حمله ناگهانی خرس به خودروی گردشگر (فیلم)
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم