Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبا ندایی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره تأثیر موسیقی متن در مستندها، اظهار کرد: امیدوارم هرروز فیلم های با کیفیت تری تولید شود تا موسیقی های متن هم در فیلم ها تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: بی شک موسیقی متن یکی از مهم ترین بخش های یک فیلم است که می تواند تأثیر بسیاری در مخاطب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهنگساز مستند «بانو قدس ایران» به ژانرهای مختلف موسیقی و فیلم اشاره کرد و یادآورشد: موسیقی متن هم یکی از مراحل تولید فیلم است که تأثیرش در متن ژانرهای مختلف فیلم بسیار زیاد است.

ندایی همچنین درباره تأثیر موسیقی متن در محتوای فیلم، گفت: موسیقی متن به سادگی می تواند در داستان و همچنین دراماتیزه کردن فیلم تأثیر بسیاری دارد.

وی افزود: موسیقی متن در شرایط مختلف کارکرد متفاوتی دارد که با توجه به فرم و شرایط فیلم متفاوت ساخته می شود.

** هنرمندان واقعی باید حمایت شوند

آهنگساز مستند «بانو قدس ایران» درباره چگونگی حمایت از موسیقی در سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: در حال حاضر متاسفانه از محصولات فرهنگی بویژه موسیقی حمایت چندانی نمی شود.

هنرمندان باسواد در حال حاضر در صدر نیستند و تنها افرادی که سوادکمتری دارند مطرح می شوند

ندایی با اشاره به اینکه هنرمندان واقعی در حاشیه قرار می گیرند، گفت: هنرمندان باسواد در حال حاضر در صدر نیستند و تنها افرادی که سوادکمتری دارند مطرح می شوند.

وی افزود: اگرهنرمندانی که ظرفیت و پتانسیل بیشتری دارند به درستی حمایت شوند، موسیقی پیشرفت می کند.

آهنگساز مستند«بانو قدس ایران» گفت: متاسفانه موسیقی به صورت جدی مارکت ندارد تا هنرمندان بتوانند محصول هنری مورد علاقه خود را انتخاب کنند. باید یک مارکت بزرگتر ایجاد شود و به نسل جوان اجازه دهیم که به فعالیت خود ادامه دهند.

** دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در موسیقی پیشرفت کند

آهنگساز مستند «بانو قدس ایران» در ادامه درباره تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح فرهنگ و هنر، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سوادآموزی و افزایش دانشجویان هنر نقش بسزایی دارد اما فکر می کنم باید نقش خود در کشف استعدادهای تازه را بیشتر کند.

کشف استعداد یکی از مهم ترین کارهایی است که در دانشگاه باید صورت گیرد، با انتخاب درست دانشجو این دانشگاه می تواند در حوزه موسیقی به سطحی بسیار بالاتر ارتقا یابد

ندایی به لزوم افزایش کیفیت دروس موسیقی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: واحدهای موسیقی در دانشگاه آزاد اسلامی می تواند به سطوح بسیار بالاتری برسد.

وی خاطرنشان کرد: کشف استعداد یکی از مهم ترین کارهایی است که در دانشگاه باید صورت گیرد، با انتخاب درست دانشجو این دانشگاه می تواند در حوزه موسیقی به سطحی بسیار بالاتر ارتقا یابد.

به گزارش ایسکانیوز، «صبا ندایی» در آثاری همچون «پنجاه‌سالگی»، «فوق ماراتن»، «آوانتاژ»، «بانو قدس ایران»، «سمفونی مرگ» به عنوان «آهنگساز ، موسیقی متن و صداگذار فعالیت کرده است.

503

موسیقی متن هنرمندان واقعی محتوای فیلم حمایت از کالای ایرانی مستند بانو قدس ایران صبا صحرایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: موسیقی متن هنرمندان واقعی محتوای فیلم حمایت از کالای ایرانی مستند بانو قدس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مردم افغانستان حمایت می کنیم

حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم و جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.

وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.

کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد