Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون اسکواش گفت: اسکواش ایران به یکی از قدرت های بزرگ آسیا تبدیل شده و شانس زیادی برای کسب مدال در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا دارد.

«مسعود سلیمانی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص وضعیت تیم های ملی اسکواش ایران برای اعزام به بازی های آسیایی اظهار داشت: اردوهای تیم ملی اسکواش از 19 خرداد ماه در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود که شش اسکواش باز خانم و چهار ورزشکار مرد به اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هدف ما در این اردو آمادگی برای حضور موفق در بازی های آسیایی جاکارتا و همچنین مسابقات انفرادی قهرمانی جهان در هندوستان است که برای مسابقات قهرمانی جهان چهار خانم و 2 آقا اعزام خواهند شد.
رییس فدراسیون اسکواش در خصوص درخواست سرمربیان تیم های آقایان و بانوان برای اعزام تیم کامل به بازی های آسیایی جاکارتا یادآور شد: در ابتدا باید از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به خاطر اعزام تیم های آقایان و بانوان به مسابقات مهم تشکر کنم. اگر یک خانم و یک آقا به ترکیب تیم های اعزامی ما اضافه می شد، با ترکیب کامل تری به بازی های آسیایی می رفتیم اما همین که توانستیم در این کاروان بزرگ حضور داشته باشیم، اقدامی بزرگ و ارزشمند است.
رییس فدراسیون اسکواش در خصوص اینکه آیا در بازی های آسیایی قول مدال می دهد یا خیر، گفت: تمام تلاش خود را به خصوص در بخش آقایان خواهیم کرد تا بتوانیم به مدال برسیم، اما شرایط امروز اسکواش ایران کاملا متفاوت است و با توجه به موفقیت های چشمگیر ما دیگر هیچ تیمی در آسیا اسکواش ایران را دستکم نخواهد گرفت.
سلیمانی در خصوص تامین بودجه اردوهای تیم اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا، اظهار داشت: بر اساس وعده داده شده اردوهای خود را آغاز خواهیم کرد و مطمئن باشید بودجه آن هم تامین می شود. وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در این مدت حمایت مالی بسیار خوبی از فدراسیون ها داشته و نگذاشتند دست ما خالی بماند.
رییس فدراسیون اسکواش در خصوص انتخابات این فدراسیون ورزشی نیز گفت: اسامی سه نامزد ریاست فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان ارائه شده و منتظر بررسی نهایی وزارتخانه هستیم.
«مسعود سلیمانی»، «مهدی رهنما» و «بابک فقیر» نامزدهای ریاست فدراسیون اسکواش هستند که گفته می شود این انتخابات در نیمه دوم مرداد ماه برگزار خواهد شد.
ورزشی**9118**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسكواش تيم ملي سليماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با عبدل الحلیم بن قادر و در جلسه ای که سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزشی ،علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند در ابتدا ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گامهای موثرتری بردارد.

همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار شود گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و ۴ نفره حضور پیدا کنند.

در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت : بسیار خوشحالم که در طی ٢٠ سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.

وی تصریح کرد:خوشحالم می بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

کد خبر 6098070

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • تیم ملی اسکواش در مشهد برای آسیا آماده می شود
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت