Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان نمونه استان خراسان رضوی گفت: از جوانان درخواست می‌کنم، نگذارند هیچ روزی از زندگیشان بی‌هدف سپری شود، جوانان باید هدف داشته باشند و با تمام وجود به سمت هدفشان بروند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، علی قربانی، دانشجوی رشته علوم تربیتی ورودی ۹۳ دانشگاه فرهنگیان مشهد که به عنوان جوان نمونه خراسان رضوی برگزیده شده با اشاره به توفیقات خود در مسابقات کشوری و منطقه‌ای قرآن گفت: کسب رتبه اول مسابقات ترتیل قرآن کریم دانشگاه فرهنگیان، رتبه اول مسابقات کشوری قرآن یادواره شهدای مقاومت، رتبه برتر مسابقات دانش آموزی کشور و دو رتبه اول در مسابقات کشوری خوابگاه‌های دانشجویی از جمله این موفقیت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی، با بیان این که به تازگی علاوه بر تلاوت قرآن وارد عرصه هنر خوانندگی آیینی نیز شده است اظهار داشت: موسیقی آغازین یکی از برنامه های تلویزیونی به نام عطر عاشقی از آهنگ های وی انتخاب گردیده است؛ این برنامه جمعه هر هفته از شبکه تهران پخش می شود.

جوان نمونه استان خراسان رضوی با ذکر این که پس از لطف خداوند، حمایت های  پدر و مادر خود را عامل پیشرفت و موفقیت خود می داند اظهار داشت: راهنمایی و کمک استادان و دوستان و تلاش فردی خود را نیز از دیگر عوامل توفیق خود می‌دانم.

وی با اظهار خرسندی از انتخاب شغل معلمی بیان کرد خدا را شکر می‌کنم که وارد این حرفه شده ام. وی اظهار امیدواری کرد که بتواند هنر موسیقی خود را نیز در راه درست به گوش مردم برساند.

قربانی گفت: از جوانان درخواست می‌کنم، نگذارند هیچ روزی از زندگیشان بی هدف سپری شود، جوانان باید هدف داشته باشند و با تمام وجود به سمت هدفشان بروند.

جوان نمونه استان خراسان رضوی افزود: اگر جوانان به خود ایمان داشته باشند و اعتماد به نفسشان را بالا ببرند، به این نتیجه خواهند رسید که توانایی هایشان بسیار بیشتر از چیزی است که تصور می کنند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان مشهد جوان نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، علی اصغر ملکی دانش آموز پایه دوم ابتدایی که از بدو تولد نابینا است توانسته با علاقه، پشتکار و حمایت پدر و مادر، یازده و نیم جز از قرآن کریم را حفظ کند.
به گفته پدر و مادر، حفظ قرآن کریم در زندگی علی اصغر نور زندگی ایمان و امید را تابانده است.
مادر علی اصغر می‌گوید اولین قدم در حفظ قرآن با شنیدن اذان و حفظ زیارت عاشورا در کودکی اش بوده است، او هم حافظ قرآن کریم است و هم برای اهل بیت مداحی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد