Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:28:37 GMT

یک مامور انتظامی در درگیری مسلحانه جیرفت شهید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۷۷۳۴

یک مامور انتظامی در درگیری مسلحانه جیرفت شهید شد

جیرفت - ایرنا - رییس شورای تامین شهرستان جیرفت گفت: در درگیری ماموران نیروی انتظامی این شهرستان با سوداگران مرگ یک مامور انتظامی شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

احمد امینی روش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی جیرفت ساعت 23 شب گذشته در منطقه پل جنگل آباد با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر درگیر می شوند که در این درگیری استوار فردین سنجری به دلیل اصابت گلوله قاچاقچیان به شهادت می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ادامه این درگیری مسلحانه ،سروان بهزادپور جانشین کلانتری 11 جیرفت نیز زخمی و پس از اتمام عملیات برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شد.
امینی تصریح کرد: بیش از500 کیلوگرم تریاک و یک خودروی سواری سمند در این درگیری مسلحانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: قاچاقچیان مواد مخدر در تاریکی شب متواری شدند که عملیات جست و جو برای یافتن این افراد ادامه دارد.
فرماندار جیرفت از مردم خواست به شایعات در فضای مجازی در مورد درگیری مأموران نیروی انتظامی توجه نکنند و اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.
وی به حضور اعضای شورای تامین در بیمارستان امام خمینی (ره) برای پیگیری وضعیت سروان بهزاد پور اشاره کرد و گفت: از تمام توان کادر پزشکی و تجهیزات بیمارستان برای درمان وی استفاده خواهد شد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت نیز گفت: تمام پزشکان متخصص مورد نیاز از ساعت 12 شب گذشته در اتاق عمل حاضر شدند.
ابوالقاسم امیرمحمودی از مردم خواست تا از مراجعه به بیمارستان خودداری کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت نیز صبح امروز اعلام کرد: 2 نفر از اشرار به عنوان عامل شهادت استوار فردین سنجری و زخمی کردن سروان بهزادپور در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شدند.
حسین سلامی در جمع خبرنگاران افزود: اشد مجازات در انتظار عاملان این واقعه در نظر گرفته شده که در جیرفت اجرا خواهد شد .
وی تصریح کرد: روز گذشته (جمعه) ماموران انتظامی جیرفت پس از کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از پهنای جغرافیایی جنوب استان کرمان، توقیف محموله مواد مخدر در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در ورودی محور کهنوج به جیرفت (پل جنگل آباد) به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک می شوند و دستور توقف خودرو را صادر که بلافاصله قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کنند که منجر به شهادت و زخمی شدن 2 تن از ماموران انتظامی می شود.
دادستان جیرفت بیان کرد: قاچاقچیان مسلح با استفاده از تاریکی شب و توقیف یک دستگاه خودروی عبوری متعلق به یک خانم و پیاده کردن وی از محل حادثه متواری می شوند.
سلامی اظهار داشت: بلافاصله پس از این حادثه جلسه شورای تامین شهرستان جیرفت تشکیل و دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهمان صادر شد که ظرف کمتر از چند ساعت 2 نفر از عاملان اصلی حادثه در رودبار جنوب دستگیر می شوند.
دادستان جیرفت تصریح کرد: در این عملیات 590 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به همراه یک دستگاه خودروی سمند کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به اینکه رسیدگی به این پرونده بصورت ویژه در دستور کار دادستانی قرار گرفته است اظهار داشت: عزم دستگاه قضایی در برخورد باقاچاقچیان مواد مخدر جدی است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 3029

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی دفاعی و انتظامی شهادت جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد

سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند. 

او افزود: مأموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه ۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند؛ ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند که مأموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 درگیری مسلحانه در نهبندان/ شهادت فرمانده پاسگاه مرزی

سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ بیان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان