Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-26@19:43:30 GMT

بهترین سواحل آسیا برای سفر تابستانی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۹۳۸۹

بهترین انتخاب مقصد سفر برای تابستان، رفتن به مقاصدی زیبا با سواحل جذاب است که لم بدهید و آفتاب بگیرید. مهم‌ترین نکته دیگر این است که غذاها و نوشیدنی های خوبی داشته باشند که به ذائقه شما خوش بیاید. ما دو مقصد پرطرفدار گردشگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

سفر به شهری با غذاهای خوش طعم عربی؛ دبی

تور دبی مجموعه‌ای از تفریحات آرامش‌بخش و هیجان‌انگیز در کنار هم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پارک های آبی هیجان‌انگیزش گرفته تا آفتاب گرفتن کنار سواحل زلال خلیج فارس و تماشای غروب زیبای این دریا. 
بهترین هوموس‌های عمرتان را در دبی می‌خورید و قول می‌دهیم که همیشه دلتان این غذا را بخواهد، گیجا یکی از غذاهای معروف دبی است که در اکثر رستوران‌ها سرو می‌شود این غذا شامل بره بریان شده و برنج معطر است که طعم لذیذ آن یادتان می‌ماند. به عنوان یک دسر عربی مهالابیا را سفارش دهید که طعمی آشنا برایتان دارد.
دیدن این شهر مدرن با طراحی شگفت انگیز برج‌های زیبایش شبیه سفر به آینده‌ای مدرن و زیباست.
در این روزها به شدت نرخ هتل‌ و پرواز دبی کاهش یافته و در ارزان‌ترین حالت می‌توانید تور مسافرتی خود را خریداری کنید.
هواپیمایی امارات، ماهان و ایران ایر در ساعات بسیار مناسبی به دبی پرواز می‌کنند و حق انتخاب بیشتری برای روز سفر و زمان سفر دارید هتل‌های دبی بسیار با کیفیت هستند حتی می‌شود هتل سه ستاره خیلی ارزان با کیفیت مناسب رزرو کرد تمامی هتل‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر تابان دارای صبحانه رایگان هستند که البته سطح هتل، در تنوع غذاهای سرو شده برای صبحانه هم تاثیر می گذارد.
مراکز خرید زیادی هم در بخش دیره و هم در خیابان شیخ زائد ساخته شده‌اند که اگر فرصت کافی داشتید به مرکز خرید دیره سیتی سنتر و حتما به دبی مال بروید، اینها نه تنها مراکز خرید بلکه شهربازی‌های خوبی هم دارند. دبی مال شامل مجموعه‌ای تفریحی از غواصی و بازدید اکواریوم دارد. در قسمت دبی دینو، اسکلت صد و پنجاه میلیون ساله دایناسور غول پیکر را می‌بینید. به قدری بخش های هیجان انگیز در دبی مال ساخته شده که به راحتی دو روز شما را پر می‌کند.
به گزارش ویرلن؛ در این روز‌ها با حدود هزینه یک میلیون و سیصد هزار تومان میتوانید ۳ شب و ۴ روز به دبی سفر کنید که این نرخ شامل خدماتویزا، ترانسفرفرودگاهیرفتوبرگشتبههتل هم می‌شود تجربه سفر به دبی یکی از بهترین سفر‌هایتان می‌شود آن را از دست ندهید.

 

سفر به سواحل دنج و رویایی مالزی

مالزی و جزایر زیبای آن را باید یک بار هم که شده ببینید، با آن هوای خوب که تقریبا تمام سال یک جور است و هوایی دلچسب دارد و می‌توانید با یک چمدان لباس خنک راهی سفری یک هفته‌‌ای شوید.
مالزی و شهر‌های جذاب آن یکی از پر‌طرفدار‌ترین مقاصد گردشگری به شمار می‌رود و امکانات زیادی برای لذت بردن و تفریح توریست‌ها دارد از تلکابین های خوش منظره گرفته تا هتل‌های ارزان با سالن‌های ماساژ و استخر‌های جذاب هر مدلی که سفر می‌کنید جاذبه‌های گردشگری مورد علاقه شما فراهم است و خاطرات خوبی برایتان می‌سازد. 

برای تعطیلاتی آرام و دنج، رفتن به سواحل پنانگ و لنکاوی با سواحل ماسه‌ای زیباییشان بهترین انتخاب است. بهترین اقامت‌گاه‌های رویای را در این دو شهر می‌بینید، سوئیت‌های مستقل همراه با استخر و یا اتاق‌هایی که در امتداد ساحل و جنگل بر روی آب‌های زلال ساخته شده‌اند. در این دو شهر حتما هتلچهارستاره به بالا را رزروکنید تا خاطرات خوش اقامت همیشه برایتان ماندگار باشد. 

در برنامه‌ریزی تور‌های آژانس ابتدا چند شبی را در کوالالامپور اقامت می‌کنید. هتل‌های سه ستاره خوب و چهار ستاره معقول در اینجا زیاد است و می‌توانید با بررسی آنها همانی که باب سلیقه شماست انتخاب کنید. در وب‌سایت آژانس مقتدر سیرتمامی مشخصات‌ هتل و تور نوشته شده است.
بهترین خرید‌های سال را خیلی ارزان و مناسب می‌توانید در مالزی بخرید و در شهری پر جنب و جوش با شب‌هایی روشن خوش بگذرانید.
تور‌های آژانس به مقصد مالزی با هواپیمایی ماهان برنامه‌ریزی شده که بعد از ۸ ساعت پرواز مستقیم به شهر زیبای کوالالامپور می‌رسید. تور‌ها معمولا به صورت ۷ شب و ۸ روز ارائه شده است که صبحانه رایگان هتل و ترانسفر رفت و برگشت رایگان شامل تمامی تور‌های پیشنهادی آژانس می‌شود.

سنگاپور بسیار به مالزی نزدیک است به همین دلیل در تور‌های مالزی هم برنامه ریزی شده است. و چند شبی می‌توانید به این کشور کوچک اما شیک و مدرن سفر کنید.
 خدمات آژانس متنوع و زیاد است از سیم‌کارت رایگان گرفته تا گشت شهری، بسیاری از نکات ریز سفر برای راحتی مسافران در نظر گرفته شده است بر روی وب‌سایت آژانس بررسی کنید و یا با کارشناسانآژانسمقتدرسیرتابانتماسبگیرید و از همه امکانات جویا شوید. در همین روز‌های دلچسب پایان بهار آماده سفر شوید و اقدام به خرید تور مالزی کنید و سفری جالب را تجربه کنید. 

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی

نمایندگان کشورمان در شصت و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت از قاریان و حافظان قرآن کریم اعلام شد.

در شصت و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی علاوه بر دعوت از شرکت‌کننده رشته قرائت تحقیق که به صورت یک سنت هر ساله صورت می‌گرفت، امسال برای اولین بار از شرکت‌کننده رشته حفظ کل قرآن کریم نیز دعوت شد.

بر همین اساس در رشته قرائت تحقیق حمیدرضا نصیری و در رشته حفظ کل قرآن کریم محمدرضا زاهدی نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی خواهند بود.

این دو قاری و حافظ قرآن کریم در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که سال گذشته در استان خراسان شمالی و شهر بجنورد برگزار شد، رتبه‌های دوم رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم را دریافت کردند

حمیدرضا نصیری، مهندس کامپیوتر در خانواده قرآنی متولد شد. در جلسات عمومی و سنتی قرآن این شهر حضور پیدا کرد و از همین طریق استعداد او در زمینه قرائت قرآن، مشخص شد. این قاری ممتاز کشورمان از محضر اساتید پیشکسوت قرآنی زنجان چون «محمود رنگرز» بهره برده است. اساتیدی همچون احمد ابوالقاسمی، محمدحسین سعیدیان و سیدمحسن موسوی‌بلده در این دوره بیشترین تأثیر را بر تلاوت این قاری ممتاز گذاشتند.

محمدرضا زاهدی علاوه بر شناخته شدن در زمینه حفظ قرآن کریم، به عنوان یک قاری نیز شناخته می‌شود. او متولد شهریورماه ۱۳۸۱ در تهران است سعید حاجیان، حافظ، قاری و مدرس قرآن کریم یکی از اصلی‌ترین استادان محمدرضا زاهدی در دوران یادگیری قرآن کریم بوده است. او سال ۱۳۹۷ در حالی که ۱۶ سال سن بیشتر نداشت در بیست‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی در امارات در بخش حفظ حضور یافت و در پایان موفق به کسب رتبه خاصی نشد. شاید بهترین رتبه این حافظ کل قرآن همان رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن کشورمان در سال ۱۴۰۲ و در چهل و ششمین دوره باشد.

یادآور می‌شود مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در دو مرحله مقدماتی (مجازی) و نهایی (حضوری) برگزار می‌شود، سبکی که ایران طی سال‌های اخیر مبدع آن بوده است. این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن برگزار می‌شود.

آخرین قاری ایرانی که حائز رتبه نخست این مسابقات شده، حامد علیزاده در سال ۱۳۹۶ بود. قاریان ایرانی علاوه بر دریافت چندین رتبه نخست، صاحب چندین رتبه دوم، سوم و چهارم در کهن‌ترین مسابقات بین‌المللی قرآن جهان اسلام شده‌اند. سال گذشته و در شصت و سومین دوره این مسابقات علیرضا بیژنی که همراه با امین پویا به عنوان استاد راهنما عازم این مسابقات شده بود، موفق به دریافت رتبه دوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!