Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@19:50:51 GMT

خلق آثار فاخر هنری در هشتمین کارگاه تجسمی شب های قدر

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۹۴۶۳

خلق آثار فاخر هنری در هشتمین کارگاه تجسمی شب های قدر

خبرگزاری شبستان: به مناسبت ایام سوگواری و شهادت حضرت علی (ع) و شب های قدر، هشتمین کارگاه تجسمی «شب های قدر» به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان برگزار شد.

محمد باوی زاده، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان، در حاشیه برگزاری این کارگاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: هشتمین کارگاه تجسمی شب های قدر را با هدف خلق آثار تجسمی در زمینه های خوشنویسی، تذهیب، نقاشیخط و کلیه آثار تجسمی که با آن بتوان این شب ها و عظمت ماه رمضان و حضرت علی (ع) و اندیشه های ایشان را ترسیم و معرفی کرد، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به هشتمین کارگاه تجسمی شب های قدر افزود: این کارگاه با حضور 20 هنرمند تجسمی خوزستانی از ساعت 13 تا 22 روز 16 خرداد مصادف با 21 رمضان در محل پلاتوهای نمایش حوزه هنری استان برگزار شد که این هنرمندان در این کارگاه به خلق آثار فاخر هنری خود پرداختند.

 

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان، خاطر نشان کرد: موضوعاتی که در این کارگاه به آن پرداخته شد، شهادت حضرت علی (ع)، نزول قرآن و شب های قدر می باشند.

 

این کارگاه که در راستای هنرمند متعهد برگزار شد، 20 هنرمند در بخش های نقاشی، نقاشیخط، خوشنویسی و گرافیک و همچنین اساتید و پیشکسوتان برجسته هنرهای تجسمی استان حضور داشتند و به خلق آثار فاخر هنری با موضوعاتی همچون شهادت حضرت علی (ع)، شب های قدر و نزول قرآن در ابعاد مختلف پرداختند و در پایان از سوی حوزه هنری استان به هنرمندان لوح تقدیراهدا شد.

 

گفتنی است، از دیگر برنامه ها این کارگاه می توان به برگزاری افطار با حضور هنرمندان و مسئولان اشاره کرد.

 

پایان پیام/72