Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هوشنگ زندی امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن بیان برخی محدودیت‌ها برای بکارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه اظهار داشت: طبق ماده ۶۲ قانون وظیفه عمومی کلیه افراد به کارگیری در ارگان‌ها باید تکلیف خدمت سربازی آنها روشن باشد. 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: بر اساس ماده ۶۳ قانون وظیفه عمومی، استخدام کنندگان مشمولین غایب در وزارت خانه ها، موسسات دولتی و ارگانها برای بار اول ۶ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان و برای بار دوم و سوم سه برابر این قیمت جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطز نشان کرد: کسانی که به نحوی مشمولین غایب را در موسسات دولتی یا غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، شرکت ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها و غیره به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی و وزارتخانه تعاون به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ زندی در ادامه به میزان جریمه مشمولین غایب اشاره کرد و افزود: در این راستا افراد زیر دیپلم ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون تومان، فوق دیپلم ۲۰ میلیون تومان، لیسانس ۲۵ میلیون تومان، فوق لیسانس ۳۰ میلیون تومان، دکترای عمومی ۳۵ میلیون تومان، دکترای پزشکی ۴۰ میلیون تومان، دکترای تخصصی پزشکی ۴۵ میلیون تومان، پزشکان متخصص و بالاتر ۵۰ میلیون تومان است.

سرهنگ زندی تصریح کرد: مشمولانی که به مدت ۸ سال غیبت دارند در طرح خرید جریمه مشمولان غایب با مراجعه به پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کنند و ۳۰ درصد از جریمه را به صورت نقدی و مابقی را تا پایان سال به صورت اقساط پرداخت کنند

وی از امتیازات ویژه برای مشمولان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و بیان داشت: در این خصوص شیوه نامه ای تنظیم شده است که پس از تایید به اطلاع مردم خواهد رسید.

سرهنگ زندی با بیان اینکه مشمولان غایبی که بیش از ۸ سال غیبت داشته باشند به ازای هر سال جریمه آنها ۱۰ درصد بیشتر می شود، گفت: مشمولان غایب برای پرداخت جریمه به ازای همسر ۵ درصد و به ازای هر فرزند ۵ درصد بخشوده می شوند.

 وی افزود: کلیه شرایط معافیت و دیگر سوالات ممکن بر روی سایت www.vazifeh.pollice.ir  بارگزاری شده است و همچنین متقاضیان می توانند با شماره  ۰۹۶۴۸ با قید کد استان تماس بگیرند و نیز سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ آماده پاسخگویی به مشمولان است.

کد خبر 4315988

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس خدمت سربازی نشست خبری راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شیراز شب قدر خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس

«رضا اسدی» به بازی انتقامی خودش با پرسپولیس هم نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا اسدی هافبک و مهاجم تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

 بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها