Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@00:53:39 GMT

۱۸۵۰ واحد خون در شب‌های قدر اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۹۹۳۴

۱۸۵۰ واحد خون در شب‌های قدر اهدا شد

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: مردم استان اصفهان در شب‌های قدر امسال ۱۸۵۰ واحد خون برای نیازمندان به این فرآورده اهدا کردند.

مجید زینلی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه هر ساله به مناسبت شب های قدر برخی از مراکز اهدای خون استان اصفهان فعالیت دارند، اظهار کرد: امسال نیز این طرح اجرا و مورد استقبال شهروندان استان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری مراکز میدان خواجو، شهرضا، کاشان و نجف آباد در شب‌های قدر به علاقمندان اهدای خون خدمات ارایه می کردند، گفت: مرکز اهدای خون خمینی شهر نیز در شب بیست و سوم فعال بود.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه در این شب‌ها ۲۳۵۰ نفر برای اهدای خون به مراکز فعال مراجعه کردند، افزود: از این تعداد ۱۸۵۰ نفر موفقبه اهدای خون شدند.

وی تصریح کرد: ۹۷ درصد از اهدا کنندگان خون مرد و سه درصد نیز خانم بودند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان اهدای خون شب های قدر اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند