Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با حضور پرشور مردم کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس، بسیج دانشجویی این استان اقدام به برگزاری تریبون آزاد مردمی در خصوص لایحه FATF در میان راهپیمایان کرد و مردم نسبت به تصویب FATF هشدار دادند.   به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با حضور پرشور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس، بسیج دانشجویی این استان اقدام به برگزاری تریبون آزاد مردمی در خصوص لایحه FATF در میان راهپیمایان کرد و نظر آنها در مود این لایحه جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قانون پالرمو و قانون FATF برای کشور واقعا خوش خیالی آقایان است که فکر می‌کنند می‌تواند وضعیت اقتصادی ما را بهتر کند و یا باعث رفع تحریم‌ها شود. مگر ما چند بار باید از یک سوراخ گزیده بشیم؟ به نظر من قانون‌های پالرمو و FATF باعث خود تحریمی کشور ما خواهد شد.

اسرائیل و رژیم نکبتش نه ۲۵ سالی که مقام معظم رهبری فرمودند: بلکه بسیار زودتر از این‌ها از بین خواهد رفت؛ و ما تنها یک پیشنهاد برایشان خواهیم داشت و آن این است یا از کشور چین بخواهید برای شما تابوت بسازید یا ما خودمان برایتان تابوت خواهیم ساخت.   گزیده‌ای از سخنان مردم خطاب به نمایندگان مجلس و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی را در زیر آمده است:    
  برجام نتیجه تفکر و چشم مسئولان به خارج بود، ما در اقتصاد موفق نخواهیم شد مگر اینکه نگاهمان به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه داخلی باشد. آیا قانون FATF که قصد مدیریت و کنترل منابع و درآمد‌های ما در ظاهر، اما جاسوسی اطلاعات حقیقی و حقوقی ماست باعث موفقیت اقتصاد ما خواهد شد؟ آیا بازهم سر تعظیم جلوی کدخدا خم کردن برای کشور ما سودی خواهد داشت؟ هدف از برجام، قانون FATF و سایر برجام‌هایی که رهبر انقلاب نیز ۲ سال قبل به مسئولان گوشزد کردند استحاله انقلاب و اسلام است.

مسئولانی که زحمات چندین ساله دانشمندان ما را به راحتی پایمال و ضایع کردند بخواهند برجام دیگری بر این ملت تحمیل کنند، به آن‌ها گوشزد می‌کنیم همانطور که اوایل انقلاب عده‌ای از مسئولان به ملت خیانت کردند و به سزای  خیانتشان رسیدند، و همین مردم قهرمان با قدرت مقابل آن‌ها ایستادن و امام را حمایت کردند الان هم همانطور که امروز در جای جای ایران نشان دادند پشتیبان و حامی امام زمان خود حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای هستند.   مردم در تأیید سخنان وی شعار "خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است " سر دادند.
 
آنچه که جامعه ما محتاج آن هست و به آن نیاز دارد وحدت و یکپارچگی است، حرف‌هایی که دشمن شاد شود را بیان نکنند، زیرا دشمن از اختلاف و دودستگی داخلی خرسند می‌شود و بهتر است چنین حرفایی را در مورد دولت و مسئولان بیان نکنیم. مسئولان ما و شخص رئیس جمهور اشخاصی متدین و خوبی هستند، مسئولانی هستند که اکثریت جامعه آن‌ها را انتخاب کردند.   مردم در این لحظه با شعار‌های "مرگ بر فتنه گر" "پشیمانیم، پشیمان" " مرگ بر مسئول بی ارزه" سخنان وی را با وقفه‌ای کوتاه مواجه کردند.

وی افزود: مسئولینی که ما داریم از فیلتر‌های انقلاب عبور کرده اند، و رهبر انقلاب نیز خدمات آنان را مورد تقدیر قرار دادند. ما باید وحدت و یکپارچگی خود را در زیر سایه ولایت فقیه حفظ کنیم و نقطه‌ای که همه ما در آن اشتراک داریم مبارزه با استکبار جهانی و غده سرطانی رژیم کودک کش اسرائیل است.   حقیقتاً وضعیت جامعه امروزی ما آنطور که مورد انتظار و خواست مردم بود، نیست. مردم مسئولین را حمایت کردند و مسئولین نیز باید در جهت اهداف مردم حرکت میکرند. اما الان مسئولین ما در چه جهتی در حال حرکتند؟ آیا در مسئله برجام مسئولین هشدار‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری رو گوش کردند؟ به نظرم من مسئولین ما منافع شخصی خودشان را در نظر دارند و برای آن‌ها تلاش می‌کنند.
در این دولت چقد فیش‌های نجومی و اختلاس‌های قومی و خویش آوندی پیش آمد؟ من به عنوان یک شهروند از عملکرد قوه قضائیه در برخورد با فیش‌های نجومی و اختلاس گران وابسته راضی نیستم.
 
نکته اول اینکه چیزی که یک کشور را زمین میزند تخلف مسئولین و اختلاف بین مردم است، پس از تخلف و اختلاف باید پرهیز کنیم. نکته‌ی دوم که خطاب به نمایندگان باید بگویم را با این آیه قرآن بیان میکنم " فَقاتِلُوا أَئِمَّهَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لا أَیْمانَ لَهُمْ" «فرموده با سران کفر پیکار کنید نه برای اینکه کافر هستند یا دین ندارند، بلکه برای اینکه عهد و امضاء ندارند»‌ای امت روزه دار، امروز آن روزی نیست که خواب روزه دار ثواب داشته باشد، امروز خواب روزه دار خیانت است. به فرمودی امام علی (علی): «اگر کسی در زمان یاری، ولی اش در خواب باشد، با لگد دشمن بیدار خواهد شد»     جریان‌های ۲۰۳۰ سازمان ملل، قانون‌های FATF، برجام موشکی خیانتشان از برجام هسته‌ای بسیار بیشتر و زیان بار‌تر خواهد بود، پس‌ای ملت بیدار شوید و که زمان خواب نیست.

دوستان FATF دارد در مجلس کشوری مورد تصویب قرار می‌گیرد، که این کشور در سه دهه گذشته در لیست سیاه این قانون و سازمان بوده است، این قانون رژیم‌های کودک کش اسرائیل و آل سعود را تروریست نمی‌دونه، اما حزب الله لبنان، سپاه قدس و ... تروریست می‌داند. یعنی اگر مجلس ما چنین قانونی ننگینی را تصویب کنند، بانک‌های ما موظف هستند که نهادی نظامی، سردار سلیمانی ها، وزارت دفاع و هرکسی که آن‌ها خواستند را به دست خودمان تحریم کنند.

  ملت امروز شاهد هستند که آمریکا و همدستانشان "روغنی" را از دستان دولت شما گرفتند که قرار است ملت ما و مسئولین ما را با آن سرخ کنند. اما من به همه  همدستان داخلی و خارجی استکبار جهانی می‌گویم که ما دست از انسجام اسلامی خود و حمایت از قلب جغرافیایی اسلام یعنی "قدس شریف" دست نخواهیم کشید.
 
اولاً که امروز روز اتحاد است و نباید به شخصی، گروهی و حزبی توهین کنیم. یکی از وظایف اصلی ما و رهبری نیز حفظ انسجام و اتحاد بین همه احاد، اقشار و دستگاه هاست.

همه‌ استراتیژیست‌های نظامی بر این باور بودند اسرائیل خاور میانه را در محاصره خود دارد، اما امروزه حتی خود نوام چافسکی بر این باور است که اسرائیل در خاور میانه به محاصره در آمده است. در پایان از شما خواهش دارم که به شخصی یا حزبی توهین نکنین و حرف‌های تفرقه افکنانه نزنید. ما زمانی که انقلاب کردیم هدفمان وحدت بود و الان نیز با وحدت خود انقلاب را حفظ کرده ایم. اما این را بدانید کسی که بصیرت نداشته باشد، وحدت برایش چاره ساز نیست و به کارش نخواهد آمد.

وی ادامه داد: این را باید بدانید، کسی که نان عربستان و امریکا را بخورد و با دشمنان اسلام مخصوصاً استکبار جهانی دست دوستی دهد، رئیس جمهور کشور شیعه و دوست دار امام حسین نیست.

سال‌های باقی مانده از ریاست جمهوری را با همه فشار‌های اقتصادی و بازی‌های داخلی که برای نارضایتی مردم دیده اند تحمل خواهیم کرد، اما بدانید چنین مسئولانی که چشم به کدخدا دارند برای وحدت مردم احترامی قائل نیستند.


کسانی که در مجلس هستند باید حق مردم مظلوم و استان‌های محروم را بستانند، کشوری که گندم و حتی سنگ پا نیز برایش تحریم است قانون FATF چه سودی برایش دارد.

در مسئله FATF با یک محرمانگی مرموز‌تر از برجام مواجهیم. یک نمونه ساده اینکه شما در هنگام داد ستد‌های بانکی ملزم به استفاده از کد ملی خو هستید حال با تصویب FATF سازمان‌های جاسوسی بیگانه نظیر سازمان سیا، موساد و ... به راحتی می‌توانند با کنترل و رهگیری کد ملی مورد استفاده شما در بانک  به تمامی اطلاعاتی، هویتی، کاری و ... شما دست پیدا کند.

سردار سلیمانی و حزب الله، انصار الله یمن و امثالهم دارند برای اسلام می‌جنگد، FATF قصد ندارد فقط امثال سردار سلیمانی را تحریم کند، خودمان رو گول نزنیم آن‌ها قصد دارند مردم و ملت را تحریم کنند، قصد دارند ملت و مردمی که پشتوانه و پیشانی اسلام هستند را تحریم کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی تریبون آزاد راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها