Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@16:05:32 GMT

«افشار» به بازار آمد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۰۵۲۶

به گزارش ایلنا، آلبوم موسیقی بی‌کلامِ «افشار» در مایه افشاری با نوازندگی رضامهدوی،  مهسا عظیمی و آرش فرهنگ‌فر از سوی موسسه راوی منتشر شد.

این اثر با آهنگسازی و نوازندگی تار و بمتار مهسا عظیمی (کارشناس ارشد رشته نوازندگی ساز ایرانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران) و سنتورِ رضا مهدوی از پیشکسوتان رشته نوازندگی و استاد دانشگاه و آرش فرهنگ‌فر (نوازنده چیره‌دست تنبک) ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعات آلبوم «افشار» شاملِ «ضربیِ مه تا»، «بداهه تار و سنتور در درآمد»، «چهار مضراب مَه شب»، «بداهه تار و سنتور در عراق» و «رِنگِ مه رخ» است.

آلبوم موسیقایی بی‌کلام «افشار» در مایه افشاری از متعلقات دستگاه شور با طراحی گرافیک سهیل حسینی و صدابرداری حمید عسگری توسط پخش نیما جوان از امروز (شنبه 19 خرداد 97) در فروشگاه‌های معتبر عرضه شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رضا مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آخرین وضعیت دریافت مجوز راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد اهواز را تشریح کرد.

علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه آخرین اکیپ بازرسی وزارت بهداشت، از امکانات دانشگاه آزاد خوزستان بازدید خواهند کرد تا مجوز نهایی جذب دانشجوی پزشکی عمومی صادر شود.

وی ادامه داد: تیم اعضای هیات علمی برای این رشته نیز در حال تکمیل است و در صورت تایید امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه توسط بازرسان، از ترم مهرماه در واحد اهواز دانشجوی پزشکی پذیرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به روند فراهم‌آوری امکانات مناسب آموزش پزشکی، گفت: تجهیزات آزمایشگاهی در وضعیت خوبی قرار دارند و البته نواقض جزئی هم وجود دارد که در حال رفع است. مرکز مهارت‌های پزشکی نیز در حال توسعه است. با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز توافق کرده‌ایم که برای آموزش بالینی دانشجویان از بیمارستان‌های آموزشی گلستان، سینا و... به صورت مشارکتی استفاده کنیم.

افروس عنوان کرد: مجوز مرحله اول دانشکده پزشکی برای رشته پزشکی است و در مرحله بعد، رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی نیز اضافه خواهد شد. تنها منتظر مجوز نهایی وزارت بهداشت برای رشته پزشکی هستیم که تا پایان اردیبهشت‌ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر