Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@03:06:23 GMT

غول پرفروش کیا معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۰۹۹۷

غول پرفروش کیا معرفی شد

رکنا: کیا یکی از جدیدترین مدل های پرفروش خود را با دو مدل باتری معرفی کرد.

شرکت کره ای کیا مدلی برقی شده از یکی از خودروهای پرفروش خود از سری نیرو را عرضه کرد. خودروی یادشده که نیرو ای وی نام دارد از باتری قدرتمندی برخوردار است.

به گزارش  انگجت، نیرو ای وی دارای موتوری با قدرت ۲۰۴ اسب بخار است و دو مدل باتری به انتخاب خریدار بر روی آن قابل نصب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان می توانند یک باتری ۳۹.۲ کیلووات ساعتی بر روی خودروی یادشده نصب کنند که با یک بار شارژ کامل طی مسافتی ۲۴۰ کیلومتری را ممکن می کند. همچنین خریداران می توانند یک باتری ۶۴ کیلووات ساعتی را هم بر روی خودروی مذکور نصب کنند که طی کردن مسیری ۳۸۰ کیلومتری را با یک بار شارژ کامل ممکن می سازد.

شتاب صفر تا صد این خودرو به ۷.۸ ثانیه می رسد که از این نظر نیرو ای وی یک خودروی متوسط محسوب می شود. شارژ ۸۰ درصد از باتری این خودرو با استفاده از یک شارژر ۱۰۰ کیلوواتی در ۵۴ دقیقه ممکن است.

بر روی داشبورد این خودرو یک نمایشگر ال سی دی ۷ اینچی برای مدیریت امکانات آن نصب شده و یک نمایشگر ال سی دی لمسی هم در پشت خودرو برای مدیریت امکانات تفریحی و چندرسانه ای قرار دارد.

از جمله دیگر فناوری های این خودرو می توان به سیستم تشخیص مانع هوشمند، قابلیت کنترل خودکار اتومبیل در بزرگراه ها و خیابان های بزرگ و غیره اشاره کرد. زمان عرضه این خودرو به بازار Store و قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت بازار Store باتری اسب خریدار مدل پرفروش عکس حوادث فیلم مرد ازدواج پسر دوست بیمارستان قتل داماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • عاقبت تصادف وحشتناک خودروی ایرانی با تیگو ۷؛ این چه وضعشه؟! | فیلم
  • هونگچی EQM5 برقی بی ام کارز + مشخصات، عکس و قیمت Hongqi EQM5
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • چطور باتری های لیتیومی صنعت خودرو را دگرگون کردند
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول