Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:36:50 GMT

گمشدن تابلوهای راهنمایی در کاشان !

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۱۵۴۱

حوادث رکنا: اعضای باند 5 نفره سرقت تابلوهای راهنما و علائم هشداری در شهرستان کاشان دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی پور کاوه، رئیس پلیس Policeشهرستان کاشان اظهار کرد: مأموران کلانتری مشکات این فرماندهی در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing تابلوهای راهنما و علائم هشداری در محور "امیرکبیر" کاشان موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس شهرستان کاشان ادامه داد: مأموران با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی موفق به شناسایی یکی از سارقان شده و طی هماهنگی با مقام قضایی وی را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. 
وی بیان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد که تابلوها را با همکاری دو نفر از همدستانش در محورهای مختلف سرقت کرده و آن‌ها را به 2مالخر می فروختند. با اعترافات متهم دستگیرشده بلافاصله اکیپ ویژه‌ای تشکیل و با هماهنگی مقام قضایی تمامی متهمان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
پورکاوه خاطرنشان کرد: متهمان تاکنون علاوه بر ارتکاب چندین مورد سرقت تابلوهای راهنما به 5 فقره سرقت اماکن خصوصی و سرقت از منابع طبیعی نیز اعتراف که تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد. 
به گفته این مقام انتظامی در بازرسی‌ های به‌ عمل‌آمده از مخیگاه های سارقان تاکنون مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل تابلوهای راهنما و علائم هشداری به ارزش تقریبی بیش از 500 میلیون ریال کشف‌شده است. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مدیر کارخانه گفت عاشقم شده و مرا صیغه کرد / خشکم زد وقتی گفت صیغه ات تمام شد برو!

کلاهبرداری 4000 میلیاردی از یک بانک در تهران

داماد بدجنس نوعروسش را فروخت!

بازیگران سینمای ایران مرد اعدامی را از پای چوبه دار نجات دادند +عکس

فرزاد با نیت شرورانه بارها نوشین 17 ساله را به خانه ای برد

راز بی حیایی نغمه و ستاره در خانه همسایه چه بود؟!

کشف جسد بازیگر مشهور در خانه ویلایی اش + عکس

2 زن مچ مرد بی حیا را در سرویس بهداشتی زنان گرفتند / او با گوشی اش فیلم می گرفت + فیلم

تلاش قاضی یک پرونده اعدام، معلم فیزیک آبادانی را از مرگ نجات داد

قتل عام به خاطر قهر کردن همسر +عکس

نکبت یک مرد دامان زن و فرزندش را آلوده کرد+عکس

راز جسد سوخته پسر 7 ساله در نزدیک فرودگاه آبادان چیست؟

وقتی زن صیغه ایم را روی نیمکت پارک ملت همراه 2 جوان غریبه دیدم، با چاقو به جانش افتادم

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents پلیس Police سرقت Stealing اخبار حوادث سرقت شهرستان دستگیر کاشان حوادث کاشان مفقود شدن حوادث عکس فیلم مرد ازدواج پسر دوست بیمارستان قتل قرارهای عاشقانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بخشنامه ارسالی مدیرکل امور موزه‌ها، تاسوعا و عاشورای حسینی، ۲۸ صفر، رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، سالگرد قیام ۱۵ خرداد و ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی ابنیه تاریخی تحت پوشش این وزراتخانه در سراسر کشور تعطیل است.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اماکن تاریخی تحت پوشش شهرداری نیز روز شنبه تعطیل است.

فرماندار کاشان گفت: بناهای تاریخی کاشان ازساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه پذیرای گردشگران خواهند بود و همه بناهای تاریخی در روز شنبه تعطیل است.

کد خبر 6095049

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد