Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:03:04 GMT

مردم بروجرد در شب های قدر ۱۰۵ واحد خون اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۴۱۰۳

مردم بروجرد در شب های قدر ۱۰۵ واحد خون اهدا کردند

رئیس انتقال خون بروجرد گفت: مردم بروجرد در شب های قدر ۱۰۵ واحد خون اهدا کردند که اهدای خون نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "غلامرضا حامدی" رئیس انتقال خون بروجرد  در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: هر ساله در ماه رمضان اهدای خون کاهش می یابد و مردم تمایل زیادی دارند که اهدای خون را به شب های قدر موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: خونگیری در ماه رمضان علاوه بر زمان اداری بعد از افطار صورت گرفت تا روزه دارانی که مایل هستند بعد از افطار برای اهدای خون مراجعه کنند و در شب های قدر خونگیری تا ساعت 24 شب ادامه داشت.

 

حامدی اظهار داشت: در شب های قدر 126 نفر از شهروندان بروجردی برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد 105 نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

به گفته وی آمار مراجعین برای اهدای خون نسبت به سال گذشته 19.2 درصد کاهش و آمار خونگیری نسبت به سال گذشته 14/6 درصد کاهش یافته است.

 

رئیس انتقال خون بروجرد تصریح کرد: از 105 اهدا کننده خون در بروجرد 60 نفر اهدا کننده مستمر، هشت نفر خانم و هشت نفر گروه های منفی بودند.

 

وی بیان کرد: خون های اهدایی پس از انجام آزمایشات مورد نظر در اختیار نیازمندان و بیماران قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم