Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:14:30 GMT

گزارش سایت فدراسیون جهانی از بانوی کاتارو ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۵۶۷۵

گزارش سایت فدراسیون جهانی از بانوی کاتارو ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در این گزارش که سایت فدراسیون کاراته کشورمان منتشر کرده، آمده است: «نگین باقری در لیگ‌جهانی کاراته وان استانبول با قرعه خوبی برخورد نکرد و نتوانست به مراحل بالا برسد، کاتارویی با انگیزه و پرشور که چشم به تاتامی المپیک دارد. حضور نگین باقری، کاتاروی ایرانی در بزرگترین رویدادهای بین المللی این رشته ورزشی، مهر تاییدی بر فراگیری بین المللی کاراته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاراته در ایران مثل هر کشور دیگری در سطح جهانی یک قدرت است؛ یک قدرت درونی.

باقری که رتبه ۲۳ رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته را دارد می گوید: کاراته یک ورزش است که به همه ما کمک می کند، بدون توجه به کشوری که متعلق به آن هستیم و یا مذهبی که به آن اعتقاد داریم. کاراته عنصری است که روابط بین مردم سراسر جهان را تقویت می کند.

نگین باقری در ۱۱ سالگی وارد کاراته شد و بلافاصله مجذوب کاتا شد، مجذوب جسارت و زیبایی کاتا: من با کاتا بزرگ شدم. از زمانی که بچه بودم از کاتا لذت می بردم. کاتا بخش مهمی از قلب من است. کاراته ترکیبی از همه چیز است و بسیاری از توانایی های زیادی برای انجام آن در بالاترین سطح مورد نیاز است و این به تلاشی خستگی ناپذیر نیاز دارد. کاراته به شما کمک می کند تا بهترین خودتان را بسازید.

نگین باقری کاراته کای زن ایرانی حاضر در بالاترین سطح رقابتی کاتای جهان از حجاب اسلامی استفاده می کند. او از حمایت هایی که از او برای رسیدن به این جایگاه و انگیزه بخشی به ادامه این مسیر در بزرگترین رویدادهای کاراته انجام شده قدردانی می کند: من واقعا از فدراسیون جهانی کاراته و همه کسانی که برای رقابت ما با حجاب همکاری کردند، تشکر می کنم. روی ۷ ساعت برای رسیدن به اهدافم تمرین می کنم و حالا این شانس را دارم که حاصل زحمات و تلاش هایم در عرصه بین المللی دیده می شود.

نگین باقری که مسابقات قاره ای، چالش های آینده مسابقاتی وی را شکل می دهند، ادامه می دهد: خدا را شکر می کنم و از فدراسیون کاراته ایران و همه کسانی که شانس حضورم در سطح عالی کاراته جهان را فراهم می کنند تشکر می کنم.

کاتاروی ۳۰ ساله ایرانی ۳ مدال بین المللی به دست آورده : ۲ مدال نقره در کاراته وان استانبول در ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ و برنز کاراته وان دوبی ۲۰۱۷. با این حال وی در دوره اخیر کاراته وان استانبول ۲۰۱۸ پس از پیروزی برنوئمی نیکوسانتی ایتالیایی ، در دور دوم به ناتسوکی شیمیزو از ژاپن باخت و نتوانست به مراحل بالاتر برسد.

همان طور که تحقق رویای المپیکی شدن کاراته نزدیک و نزدیک تر می شود، امیدها در بین ورزشکارانی که امیدوارند تا در المپیک توکیو بر روی تاتامی مبارزه کنند رو به افزایش است.

نگین باقری در این باره می گوید: لیگ جهانی کاراته از این نظر اهمیت دارد که به ما کمک می کند تا با کسب امتیازات لازم در بین ۴ کاتاروی انتخاب شده رنکینگ قرار بگیریم و سهمیه حضور در المپیک را کسب کنیم. من امیدوارم بتوانم با ادامه رقابت در کاراته وان تا پایان سال در بین ۵ کاتاروی برتر رنکینگ قرار بگیرم. من برای این که نماینده کشورم در المپیک باشم کاملا امیدوارم.»

کد خبر 4316293

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی کاراته بانوان ایران فدراسیون کاراته کاراته تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش کشتی آزاد لیگ ملت های والیبال لیگ برتر فوتبال ایران والیبال کشتی فرنگی تکواندو تیم فوتبال پرسپولیس اردوی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز :

در ملاقات رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشور در مذاکرات هسته ای، ابعاد مختلف همکاری های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

باقری ضمن اشاره به اهمیت همکاری‌های ایران و آژانس، بر ضرورت بی طرفی و حرفه ای گری آژانس به عنوان یک سازمان تخصصی تاکید کرد.

وی همچنین اظهار داشت: فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران همواره در چارچوب تعهدات بین المللی از جمله معاهده عدم اشاعه است.

رافائل گروسی نیز در این دیدار، سفر خود به تهران را نشانه اراده آژانس برای حفظ فضای سازنده در روابط خود با جمهوری اسلامی ایران دانست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!