Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@03:51:30 GMT

پیشرفت وزنه برداران مشهود است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۶۶۱۵۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علی جباری در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی بزرگسالان، افزود: مرحله چهارم اردوی ملی پوشان کشورمان برای آمادگی هر چه بهتر جهت حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی با حضور 12 وزنه بردار (مجید عسگری، علی مکوندی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، پیمان جان، محمدرضا براری، علی هاشمی، علیرضا سلیمانی، محسن بهرام زاده، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی) از امروز (شنبه 19 خرداد) در کمپ تیم های ملی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: رکوردگیری نهایی این مرحله از اردوی ملی پوشان بزرگسال، همزمان با هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری، 5 و 6 تیر در تالار وزنه برداری آزادی تهران انجام می شود و در نهایت 7 ملی پوش برای حضور در بازی های آسیایی انتخاب می شوند. مرحله پنجم اردوها سه هفته ای است و از 8 تیر در یکی از شهرهای شمالی کشورمان آغاز می شود. آخرین مرحله اردوی ملی پوشان در تهران است و تا اعزام به بازی های آسیایی تمرینات خود را انجام می دهند.

جباری در خصوص آمادگی نفرات حاضر در اردوها افزود: وزنه برداران تیم ملی بزرگسالان با تمرینات مداوم و مستمرشان، در حال پیشرفت هستند و هر روز رکوردهای خوبی از خود به جای می گذارند. امیدوارم در زمان باقی مانده تا بازی های آسیایی هم به آمادگی کامل خود برسند و در این رویداد مهم، تمامی نفرات به مدال های خوشرنگ و با ارزش دست یابند.

وی در خصوص هدایت تیم باشگاهی بیمه رازی گفت: همانند سال قبل بیمه رازی یک تیم قدرتمند راهی مسابقات لیگ برتر خواهد کرد و تا به امروز فقط با بهداد سلیمی و سهراب مرادی قرارداد بسته است. تا روزهای آینده هم نفرات خود را برای حضور در لیگ برتر سال 97 جذب می کند.
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزنه برداری جباری هفته نخست مرحله چهارم بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی آفات مکنده در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دوره آموزشی آفات مکنده باتاکید برکنترل آفات فصل بهارپسته، با حضور مهدی بصیرت عضو هیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات شهید بهشتی مدیریت حفظ نباتات استان یزد برگزار شد.      ملانوری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: این دوره در راستای ارتقا دانش کارشناسان وبهره برداران باروش‌های کنترل آفات فصل بهاردرختان پسته برنامه ریزی شد.     وی افزود: در این دوره کارشناسان و بهره برداران باروش‌های کنترل آفات مکنده همچون سن وسنک، زنجره (شیره تر) وشپشک‌های پسته توسط مدرس محترم مهدی بصیرت عضوهیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور به فراگیران ارائه شد.      لازم به ذکر است به منظور بهره برداری حداکثری از مطالب، این دوره به دو صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم