Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی فوتبال، گفت: تلاش می‌کنیم تا در فرصت باقیمانده آماده بازی مقابل مراکش شویم. این مهمترین مسابقه ما در این گروه است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزبه چشمی در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: خدا را شکر از لحاظ روحی و بدنی شرایط بازیکنان خوب است و در فرصت باقی مانده تلاش می‌کنم به آمادگی خوبی برسیم و بتوانیم در اولین بازی مقابل مراکش شرایط خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهمترین بازی ما در این گروه است و با برد می‌توانیم امیدوار به صعود و تاریخ سازی و شاد کردن دل مردم شویم.

وی در مورد انتقاداتی که به عملکرد او در بازی با ترکیه شد، اما کی‌روش از او به تعریف و تمجید پرداخت، تصریح کرد: این انتقادات همیشه برای هر بازیکنی هست. مهم این است که سرمربی تیم راضی باشد. تمام تلاشم را می‌کنم تا رضایت کادرفنی را جلب کنم. تلاش می‌کنم تا نظر منتقدین هم تغییر پیدا کند.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا خودش از شرایطی که دارد راضی است: یک سال است که این سوال از من، سرمربی استقلال و سرمربی تیم ملی به صورت مکرر پرسیده شده این سوال کلیشه‌ای شده است. هر جایی که سرمربی دستور بدهد بازی می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روزبه چشمی سوال تکراری بازی با مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور

به گزارش "ورزش سه"، در سومین مسابقه از سری دیدارهای رده بندی لیگ برتر والیبال رومانی در دربی شهر بخارست تیم راپید توانست با نتیجه سه برصفر از سد دینامو بخارست بگذرد و سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

در این دیدار راپید بخارست ست های بازی را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 22 به سود خود به اتمام رساند تا حالا فقط یک برد دیگر تا رتبه سوم لیگ رومانی فاصله داشته باشد.

امیر غفور پشت خط زن تیم راپید بخارست در این بازی پانزده امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی اصغر مجرد سرعتی زن این تیم برای تیمش بازی نکرد تا شایعه مصدومیت او قوت بگیرد. محمد بربست قطر پاسور تیم دینامو بخارست نیز سیزده امتیاز به دست آورد. فردا شب دیدار چهارم این دو تیم برگزار خواهد شد و راپید در صورت برد رتبه سوم را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور