Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ساخت این پتروشیمی ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل فاینانس خارجی هزینه می‌شود. ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، لهراسب باقری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برخی از مخالفان احداث این طرح عظیم صنعتی در یکی از رسانه‌ها پیشنهاد داده بودند که 10 هزار میلیارد ریال را دولت به مردم پرداخت کند تا طرح کشاورزی و دامداری اجرا کنند در حالی مطلع نبوده که پتروشیمی ریالی از منابع دولتی هزینه نمی‌کند بلکه از محل فاینانس خارجی اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پتروشیمی مارگون بویراحمد با بیان اینکه برخی از مجتمع‌های پتروشمی در دست ساخت در شهرهای مختلف استان هنوز مجوز زیست محیطی ندارند، عنوان کرد: در حالی پتروشیمی بویراحمد مجوزهای لازم زیستی محیطی را دارد برخی مغرضانه مباحثی را در این زمینه مطرح می‌کنند.

باقری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این طرح عظیم صنعتی به صورت غیر رسمی ادامه داد: در آینده‌ای نه چندان دور با حضور معاون اول رئیس جمهور پتروشیمی دنا بویراحمد کلنگ‌زنی و به صورت رسمی عملیات اجرایی آن اغاز می‌شود.

وی از اخذ تمامی مجوزهای لازم برای ساخت پتروشیمی مارگون بویراحمد در منطقه سقاوه بخش مارگون خبر داد و افزود: این طرح در زمینی به مساحت 90 هکتار در منطقه سقاوه بخش مارگون اجرا می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی مارگون بویراحمد تصریح کرد: با توجه به قرارداد منعقده با منابع طبیعی سالانه باید 48 میلیون تومان بابت اجاره زمین محل اجرای طرح پرداخت کنیم و در صورتی پیشرفت فیزیکی پروژه قابل توجه نباشد منابع طبیعی نسبت به فسخ قرارداد اقدام می‌کند.

باقری با اشاره به اینکه پتروشمی مارگون بویراحمد  کمتر از یک درصد آبی که از رودخانه بشار از استان کهگیلویه و بویراحمد خارج می‌شود مصرف دارد، اظهار داشت: این پتروشیمی برای دو هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج