Web Analytics Made Easy - Statcounter

نذر محمد راجنها رایزن بازرگانی سفارت پاکستان در ایران امروز از موزه بانک ملی ایران بازدید کرد و از نزدیک با تاریخ بانک ملی ایران، سیر تحول بانک و پول در ایران و اشیای قیمتی و آثار موجود در موزه آشنا شد. 
به گزارش صدای ایران نذر محمد راجنها در جریان این بازدید با درج یادداشتی در دفتر یادبود موزه بانک این بازدید را همانند سفری در تاریخ، فرهنگ و اقتصاد کشور ایران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رایزن بازرگانی سفارت پاکستان همچنین در این بازدید گفت: پیشرفت بانک ملی ایران طی نزدیک به یک قرن در حوزه بانکداری چشمگیر و بی نظیر است.
تعاملات آتی، همکاری های متقابل و برگزاری نمایشگاه های مشترک بین ایران و پاکستان در حوزه بانکداری از جمله موضوعات مطرح شده در بازدید امروز بود.

موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی تهران رو به روی سفارت آلمان واقع است که در آن مجموعه ای ارزشمند از سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ به نمایش درآمده است.
علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 برای بازدید به این موزه مراجعه کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۶۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم) طرز تهیه اتلاما، پیتزای سنتی و محبوب پاکستانی‌ها (فیلم) طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • تجارت ایران و پاکستان چقدر است؟ | جزئیات تجارت ایران و پاکستان را ببینید
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است