Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@23:00:03 GMT

پست حمایتی سیدجلال حسینی برای برانکو

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۰۲۳۸

پست حمایتی سیدجلال حسینی برای برانکو

غایب بزرگ تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز با انتشار پستی کنایی از مربی و تیم باشگاهش حمایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بی شک سیدجلال حسینی بزرگترین غایب ایران درجام جهانی است. او که یکی از ارکان اصلی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴، جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ و مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود به طرزعجیبی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد تا در حالی که همبازیانش در تیم ملی در حال آماده شدن برای مقابله با مراکش هستند او در ایران است و انگار دغدغه اصلی اش اینروزها پرسپولیس تیم باشگاهی اش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی امروز در اینستاگرامش با انتشار دو عکس از برانکو و استادیوم آزادی که لبریز از تماشاگران سرخ است به نوعی حمایت خودش را از سرمربی کروات و باشگاه و هوادارانش اعلام کرد. او زیر این عکس نوشت:« روزهای سخت…» و احتمالا منظور او به روزهای دشوار پرسپولیس در حال حاضر است که بازیکنان مطرحش در حال جدایی هستند و آن ها هم نمی توانند بازیکنی را بگیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران جام جهانی 2018 روسیه سرمربی پرسپولیس سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی عجیب و فراموش نشدنی مقابل آلومینیوم دو بار کامبک خورد و برخلاف عملکرد فوق العاده‌ دفاعی‌اش در لیگ ۴ بار دروازه خود را باز شده دید.

سرخ‌ها در شرایطی ضربات پنالتی را واگذار کردند که امیررضا رفیعی جوان مغلوب پنالتی‌زنان اراکی‌ها شد و تنها پنالتی خراب شده آلومینیومی‌ها، شوت امیر نوری بود که به تیرک خورد.

پرسپولیس فصل پیش قهرمان جام حذفی شد اما در اولین مرحله مقابل ون پارس لیگ دویی کارش در آزادی گره خورده بود. جالب اینکه گوهری، دروازه‌بان امروز آلومینیوم در چارچوب سرخ‌ها بود که در دقیقه ۱۲۰ پس از تساوی دو بر دو تعویض شد تا بیرانوند به زمین برود‌.

بیرانوند در ضربات پنالتی درخشید و حریف فقط توانست یک گل بزند و با مهارهای بیرو سرخ ها در مسیر صعود قرار گرفتند. شاید اگر بیرانوند به حدی آماده بود که فقط به ضربات پنالتی برسد نیز پرسپولیس از مهلکه اراک نجات پیدا می‌کرد.

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد