Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک نصاب ماهواره‌ که با استفاده از غفلت مادر و پدری، اقدام به آزار جنسی پسر ۱۱ ساله‌ ای در تهران کرده بود، به طور اتفاقی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش خرداد از رکنا، ماجرای آزار جنسی این نوجوان حدود ۱۰ روز قبل در محدوده خیابان نبرد اتفاق افتاد و به طور اتفاقی ازسوی یکی از همسایه‌ها افشا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر فیلمی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، مرد آزارگر در پشت‌بام یک ساختمان چند طبقه در حال آزار کودکی بود که چند ساختمان آن طرف‌تر یکی از همسایه‌ها به طور اتفاقی این رفتار غیراخلاقی‌ او را دید و با داد و فریاد او را از ادامه عمل خود منصرف کرد. مرد آزارگر که گمان نمی‌کرد نقشه شومش دیده شود، مبهوت ماند و در همین هنگام مادر پسر نوجوان که به‌دنبال فریادهای همسایه به بالکن خانه آمده و از ماجرا با خبر شده بود، با کمک همسایه‌ها متهم را دستگیر کرد.دقایقی بعد پدر خانواده نیز خود را از محل کار به خانه رساند و هم‌زمان مأموران کلانتری نبرد که ازسوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان قرار گرفته بودند، در محل حاضر شدند و متهم را دستگیر کردند.در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد آزارگر نصاب ماهواره‌ای است که ازسوی خانواده کودکِ آزاردیده، برای تنظیم دیش ماهواره به محل دعوت شده بود، اما در زمان وقوع حادثه پدر خانواده در منزل حضور نداشت و مادر و پسر تنها بودند. دراین‌میان، مرد نصاب به پشت‌بام رفت و پس از دقایقی به بهانه یک وسیله از مادر خواست پسرش را به پشت بام بفرستد و در ادامه نیز نقشه خود را عملی کرد. به‌این‌ترتیب، مرد نصاب که در حین ارتکاب جرم دستگیر شده بود، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و پس از آن به کلانتری انتقال یافت تا پس از تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضائی شود.
فیلم این صحنه این تعرض شیطانی بخاطر تکاندهنده بودن قابل انتشار نبود. برچسب ها: آزار جنسی ، شبکه مجازی ، پلیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: آزار جنسی شبکه مجازی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟

 به گزارش تابناک، دانشجو نوشت: سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت