Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک نصاب ماهواره‌ که با استفاده از غفلت مادر و پدری، اقدام به آزار جنسی پسر ۱۱ ساله‌ ای در تهران کرده بود، به طور اتفاقی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش خرداد از رکنا، ماجرای آزار جنسی این نوجوان حدود ۱۰ روز قبل در محدوده خیابان نبرد اتفاق افتاد و به طور اتفاقی ازسوی یکی از همسایه‌ها افشا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر فیلمی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، مرد آزارگر در پشت‌بام یک ساختمان چند طبقه در حال آزار کودکی بود که چند ساختمان آن طرف‌تر یکی از همسایه‌ها به طور اتفاقی این رفتار غیراخلاقی‌ او را دید و با داد و فریاد او را از ادامه عمل خود منصرف کرد. مرد آزارگر که گمان نمی‌کرد نقشه شومش دیده شود، مبهوت ماند و در همین هنگام مادر پسر نوجوان که به‌دنبال فریادهای همسایه به بالکن خانه آمده و از ماجرا با خبر شده بود، با کمک همسایه‌ها متهم را دستگیر کرد.دقایقی بعد پدر خانواده نیز خود را از محل کار به خانه رساند و هم‌زمان مأموران کلانتری نبرد که ازسوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان قرار گرفته بودند، در محل حاضر شدند و متهم را دستگیر کردند.در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد آزارگر نصاب ماهواره‌ای است که ازسوی خانواده کودکِ آزاردیده، برای تنظیم دیش ماهواره به محل دعوت شده بود، اما در زمان وقوع حادثه پدر خانواده در منزل حضور نداشت و مادر و پسر تنها بودند. دراین‌میان، مرد نصاب به پشت‌بام رفت و پس از دقایقی به بهانه یک وسیله از مادر خواست پسرش را به پشت بام بفرستد و در ادامه نیز نقشه خود را عملی کرد. به‌این‌ترتیب، مرد نصاب که در حین ارتکاب جرم دستگیر شده بود، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و پس از آن به کلانتری انتقال یافت تا پس از تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضائی شود.
فیلم این صحنه این تعرض شیطانی بخاطر تکاندهنده بودن قابل انتشار نبود. برچسب ها: آزار جنسی ، شبکه مجازی ، پلیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: آزار جنسی شبکه مجازی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، تسطیح مسیرهای ارتباطی، اصلاح راه دسترسی به این روستاها و بررسی راهکارهای رفع تنش آبی در فصول گرم از موضوعاتی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

مقرر شد در نشستی با صاحبان معادن منطقه در خصوص همکاری هایی برای بازسازی و اصلاح این راه اقدام شود.

برای رفع کمبود آب در فصول گرم سال هم در این روستاها چاره اندیشی شد.

برای جبران کمبود آب در این روستاها هم باتوجه به اینکه کار خط انتقال اصلی آب تصفیه خانه سد مهاباد در قالب طرح 141 روستای شهرستان انجام شده است با تخصیص اعتبار این روستاها به شبکه آبرسانی متصل می شوند.

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!