Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:59:38 GMT

تبدیل اراضی عباس آباد به قلب گردشگری شبانه در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۱۵۹۱

تبدیل اراضی عباس آباد به قلب گردشگری شبانه در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد حق شناس با اشاره به اینکه اراضی عباس آباد ذخیره‌ای ارزشمند و گنجینه قیمتی برای تهران است، اظهار کرد: خوشبختانه در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی که در حوزه شهری با روند تخریب ذخیره شهری مانند باغات و زمین های ذخیره برای توسعه شهر مواجه بودیم، اراضی عباس آباد تا حدود زیادی حفظ شد و امروز در خدمت توسعه شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: اراضی عباس آباد به لحاظ موقعیت و جایگاهی که دارد، شمال و جنوب و شرق و غرب پایتخت را به لحاظ نقطه کانونی به یکدیگر پیوند داده است.

وی با اشاره به اینکه اراضی عباس آباد به دلیل وجود سازه هایی که با رویکرد فرهنگی در این نقطه شکل گرفته است قلبی برای حوزه فرهنگ، هنر و گردشگری شبانه تهران بدل شده است، عنوان کرد: مدیریت جدید شهری امسال در ماه مبارک رمضان از این فرصت استفاده بهینه کرده و گردشگری شبانه را با رویکرد فرهنگی آغاز کرد که خوشبختانه با استقبال شهروندان نیز مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از چنین فضاهایی برای ایجاد آرامش و تبدیل شهر به موقعیتی که شهروندان وقتی وارد آن فضا می‌شوند با خاطره ای خوب از آن خارج شوند، بهره ببریم. بنابراین در این حوزه می توانیم روی اراضی عباس آباد حساب ویژه باز کنیم.

کد خبر 4316590

منبع: مهر

کلیدواژه: پل طبیعت شورای شهر تهران محمدجواد حق شناس شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ترافیک شورای شهر تهران شهر تهران راهپیمایی روز قدس سرهنگ نادر رحمانی پلیس راهور نیروی انتظامی سالروز ارتحال امام خمینی سازمان هواشناسی دانش آموزان سازمان تامین اجتماعی محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس