Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@01:48:04 GMT

نتایج کاراته کاران گیلانی در لیگ جهانی قابل قبول بود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۲۱۱۰

نتایج کاراته کاران گیلانی در لیگ جهانی قابل قبول بود

رضا رسولی عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سارا بهمن یار و آویشن باقری دو کاراته کار شایسته گیلانی به همراه تیم ملی بانوان در این دوره از رقابت ها حضور یافته بودند و گرچه از گردونه رقابت ها حذف شدند، اما در جریان این مسابقات ، بازی های خوبی را به نمایش و پیروزی های ارزشمندی نیز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، در وزن 50- کیلوگرم، سارا بهمن یار در اولین دیدارش با نتیجه پنج بر یک، آروره بورکوئیس از فرانسه را شکست داد و سپس با نتیجه 10 بر صفر چیناتسو ایندو از ژاپن را مغلوب کرد.
وی گفت: این کاراته کار شایسته گیلانی در ادامه لیگ جهانی کاراته وان ترکیه ، با نتیجه سه بر یک از آیچا سایا کاراته کار قدرتمند مراکشی شکست خورد و از این رقابت ها حذف شد.
به گفته رسولی، آویشن باقری دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این دوره از مسابقات نیز، در دور اول با نتیجه 2 بر یک سیدا جیدا از الجزایر را شکست داد ، سپس با نتیجه 2 بر صفر آروژان مختار از قزاقستان را شکست داد.
رئیس هیات کاراته استان گیلان اضافه کرد: باقری در ادامه این مسابقات با نتیجه یک بر صفر جولیا ریتر از اتریش را مغلوب کرد، سپس با نتیجه سه بر یک از سارا کاردین از ایتالیا شکست خورد و در جدول شانس مجدد نیز ، 2 بر صفر مغلوب کاراته کایی از ژاپن شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ، از روز جمعه هفته جاری 18 خرداد ماه در استانبول ترکیه با حضور 607 کاراته کار برتر جهان از 63 کشور آغاز شده است. بهمن یار کاراته کار ملی پوش گیلانی در سه مرحله گذشته لیگ جهانی در پاریس ، دبی و روتردام به میدان رفت که در لیگ های جهانی پاریس و دبی با شکست در مرحله اول، حذف و در لیگ جهانی روتردام هلند، با 2 پیروزی و کسب 210 امتیاز در مکان نهم وزن خود قرار گرفت.
باقری دیگر بانوی کاراته کار گیلانی نیز، در 2 لیگ جهانی دبی و روتردام حضور یافت که در لیگ جهانی دبی با کسب سه پیروزی و 390 امتیاز در مکان پنجم و در لیگ جهانی روتردام با شکست در دور اول از گردونه مسابقات حذف شد.
7285 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان گیلان تیم ملی جهان ژاپن استانبول روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سید اول جام جهانی فوتسال

مسابقات جام جهانی فوتسال در شهریور ماه در ازبکستان انجام خواهد شد و با پیروزی تیم افغانستان در آخرین بازی خود مقابل قزاقستان، تکلیف بیست و چهار تیم صعود کننده به این رقابت‌ها مشخص شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ایران که امروز دیدار فینال را با تایلند برگزار خواهد کرد در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد. سیدبندی قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان- برزیل- اسپانیا - آرژانتین - پرتغال و ایران

سید دو: قزاقستان - پاراگوئه - اوکراین - مراکش - تایلند و پاناما

سید سه: کاستاریکا - گواتمالا - ونزوئلا - نیوزیلند - کوبا و لیبی

سید چهار: افغانستان - آنگولا - کرواسی - فرانسه - هلند و تاجیکستان

قرعه‌کشی جام جهانی ۶ خردادماه در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد و آغاز مسابقات نیز از شهریورماه خواهد بود

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس