Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی طاعی حق شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان جوان و باانگیزه تیم ملی ایران درخشش خیره کننده ای در مقابل برزیل پرستاره که عنوان قهرمانی المپیک 2014 ریودوژانیرو را با خود یدک می کشد، به نمایش گذاشتند.
وی بیان کرد: حمایت روحی و روانی کاپیتان سعید معروف از بازیکنان جوان در داخل زمین و روحیه دادن به آنان چه در زمان امتیازگیری و چه در زمان خراب کردن توپ، تاثیر زیادی در عملکرد جوانان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مربی فصل گذشته تیم لیگ برتری شهرداری ارومیه ادامه داد: بازیکنان جوان ایران با وجود واگذاری ست اول، در ست دوم اعتماد به نفس بالاتری داشتند و با بهترین عملکرد در دفاع روی تور و زدن سرویس های سرعتی و کسب حمایت از سوی سرمربی و بازیکنان باتجربه، عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.
طاعی حق گفت: میثم صالحی باید بیش از این مورد توجه و حمایت کادر فنی ایران قرار می گرفت و بازی ندادن به این بازیکن به نفع تیم ایران نبود؛ سرمربی تیم ملی ایران باید فرصت بیشتری به این بازیکن بدهد تا علاوه بر حفظ آمادگی جسمانی از نظر روحی و روانی نیز دچار افت نشود.
وی افزود: محمدرضا حضرت پور نیز نشان داد که می تواند با وجود داشتن تنها 19 سال یکی از بهترین لیبروهای حال حاضر ایران لقب بگیرد؛ وی با عملکرد خوب در دریافت های اول و توپ گیری کم اشتباه، آینده روشنی برای فعالیت ورزشی خود رقم زد.
طاعی حق گفت: اعتماد کادر فنی تیم والیبال ایران به امیر حسین توخته به عنوان جوان ترین بازیکن حال حاضر لیگ ملت های والیبال قابل ستودنی بوده و این بازیکن به حق یکی از پدیده های حال حاضر والیبال ایران است؛ این بازیکن 17 ساله درخشش قابل قبولی در پست دفاع و حملات سرعتی داشت.
به گزارش ایرنا، ملی پوشان ایران از ساعت 16 امروز (شنبه) در شهر «اوفا» روسیه و در هفته سوم لیگ ملت های والیبال به مصاف برزیل رفتند.
ست های اول و سوم این مسابقه با امتیازات 25 بر 17 و 25 بر 19 به سود برزیل رقم خورد اما ایران در ست های دوم و چهارم با امتیازات 25 بر 23 و 25 بر 21 حریف خود را شکست داد تا کار به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شود؛ ست پنجم هم با وجود نمایش خوب بازیکنان ایران با نتیجه 15 بر 13 به سود برزیل رقم خورد.
«ایگور کولاکوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه تیم خود را با ترکیب جوانی به میدان فرستاد و سعید معروف، صابر کاظمی، امیرحسین توخته، مسعود غلامی، فرهاد قائمی، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت پور بازیکنان اصلی ایران در این مسابقه بودند.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 روز (یکشنبه) در سومین مسابقه خود از هفته سوم لیگ ملت های والیبال به مصاف روسیه می رود.
«صابر کاظمی» پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران در مسابقه با برزیل با کسب 15 امتیاز بیشتر از دیگر شاگردان «ایگور کولاکوویچ» پوئن گرفت.
7156 /3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اعتماد به نفس ایران بازی تیم ملی ایران روسیه روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه «هنروتجربه»، آیین رونمایی و نمایش ویژه فیلم سینمایی «روز مات» به کارگردانی محمود نوری و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری توسط گروه سینمایی «هنروتجربه» و با حضور سازندگان اثر، هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. این فیلم با نگاهی از دریچه زبان و فرهنگ به یک روز از زندگی یک زوج ایرانی که درگیر مساله مهاجرت هستند، پرداخته است.

محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده فیلم «روز مات» ضمن تشکر از مخاطبان و خوش‌آمدگویی گفت: از این‌که با یک کارگردان جوان به نام محمود نوری کار کرده‌ام و از این‌که جوانان ما خوش فکر هستند و همه دنیا را در همه زمینه‌ها مخصوصاً در بحث هنر تحت تاثیر قرار می‌دهند، افتخار می‌کنم. حضور این جوانان و این‌که مسیر توسط آن ها ادامه خواهد یافت به خصوص به کسانی مانند من که دیگر ریش‌ سفید کرده‌ایم، قوت قلب می‌دهد. با نگاهی که این جوانان خوب کشور دارند امیدوارم سینمای ما روز به روز بهتر شود و خدا را شکر آنچه که ما می‌بینیم حال چه در «هنروتجربه» باشد و چه در سینمای بدنه این است که همه جوانان فیلم‌های درخشانی ارایه کرده‌اند که یکی از آنها آقای محمود نوری است.

محمود نوری کارگردان «روز مات» با اشاره به این که این تجربه حاصل یک اعتماد ویژه و همین طور یک تعهد حرفه‌ای است، گفت: ایده اولیه این فیلم بیشتر از درگیری ذهنی خودم با مساله زبان و این‌که ما صرفاً با کلمات سر و کار نداریم و در واقع با ذهنیت و تاثیر زبان بر آن نیز روبه‌رو هستیم شکل گرفت. این که زبان می‌تواند سمبل خوبی باشد برای آنکه اختلافات فکری را که در جامعه وجود دارد به شکل نمادین در یک داستان خانوادگی نشان دهیم. در تجربه‌ای که به تماشا می‌نشینید زبان تبدیل به المانی می‌شود برای اینکه سعی کنیم بخشی از ماجرایی را که در جامعه‌ ما می‌گذرد، درک کنیم. اگر اعتماد دوستانی که در کار ایفای نقش کردند نبود این تجربه رخ نمی‌داد. این تجربه حاصل یک اعتماد ویژه همینطور یک تعهد حرفه‌ای بود و امیدوارم که این اعتماد هدر نرفته باشد.

وی با اشاره به چگونگی روند همکاری با محسن عل‌ی اکبری تهیه‌کننده فیلم گفت: آقای علی‌اکبری وقتی در جریان کار قرار گرفت و پذیرفت که همراه کار شوند از هیچ کمکی فروگذار نکرد و در واقع حمایت کامل داشت. او کوچک‌ترین دخالتی در کار من انجام نداد و تمام آنچه که می‌خواستم اجرا شد و تمام آنچه می‌خواستم در حال حاضر روی پرده است.

حامد ابافت بازیگر اصلی نقش مرد فیلم نیز گفت: خیلی خوشحالم بعد از مدت زمان طولانی که منتظر اکران بودیم بالاخره موعد اکران رسید و سرانجام می‌توانیم روی این پرده بزرگ فیلم را در کنار شما ببینیم و لذت ببریم.

فیلم سینمایی «روز مات» از ۱۲ اردیبهشت اکران خود را آغاز کرده است.

کد خبر 6095690 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • بازخورد مثبت و اعتماد دانش آموزانم مایه آرامش من است
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد